poniedziałek, 7 marca 2016

Pufa XXL z autografem :-)

Niedawno dotarł do nas OGROMNY karton :-)
pufa kinder

A w kartonie tym... OGROMNA piłka :-)
pufa nutella

Udało nam się wygrać Pufę w rozmiarze XXL z autografem Jerzego Dudka w ramach promocji organizowanej przez Ferrero (Kinder, Duplo i Nutella) - Mistrzowskie Towarzystwo. 

Aby wygrać nagrodę należy zbierać punkty znajdujące się na opakowaniach promocyjnych produktów - a następnie wysłać zgłoszenie wraz z odpowiednią ilością punktów na wybraną nagrodę z limitowanej edycji. Niestety liczba nagród jest ograniczona i z tego co wiem pula puf została wyczerpana już w 1 tygodniu promocji! Były też piłkarzyki, które zniknęły już pierwszego dnia!

Nam na szczęście się udało - pufa jest naprawdę REWELACYJNA! I do tego jaka wygodna... :-) 
pufa xxl

Promocja nadal trwa, do wygrania są również inne atrakcyjne nagrody, m.in. plecaki, piłki czy też rękawice bramkarskie :-) A dodatkowo każde zgłoszenie ma szansę zdobyć nagrodę główną - 5-osobowe bilety na rodzinne kibicowanie i moc piłkarskich atrakcji na stadionie z Jerzym Dudkiem :-) 

Zainteresowanym podaję link: http://mistrzowskietowarzystwo.pl

8 komentarzy:

  1. O nie, a ja zbieram na nią punkty :P no trudno..

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak długo czekała Pani na pufę od momentu zgłoszenia? Ja wysłałam punkty na plecak i nie wiem czy się załapałam, a może po prostu trzeba czekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przesyłkę czekałam ponad miesiąc, nie otrzymałam żadnej wiadomości o zakwalifikowaniu się - już myślałam, że się nie załapałam, a tu taka niespodzianka :-)

      Usuń
  3. Dziękuję :) zatem muszę uzbroić się w cierpliwość ;)

    OdpowiedzUsuń