wtorek, 2 sierpnia 2016

Surf - próbka płynu do prania...

Ostatnio otrzymałam kilka mniejszych przesyłek z próbkami. Jedna z nich to niewielka koperta zostawiona przez listonosza w skrzynce pocztowej :-)

W środku znajdowała się 1 saszetka z płynem do prania SURF Tropikalna lilia i Ylang Ylang :-)
surf do prania

Ostatnio tak głośno o tym produkcie, że naprawdę byłam ciekawa jego efektów! 

Wypróbowałam i... no jestem zaskoczona świeżym zapachem mojej ulubionej pościeli. Jednak uważam, że jedna próbka nie wystarczy aby dokładnie ocenić płyn do prania Surf, pomimo tego, że pierwsze wrażenie jest bardzo dobre. 

Poszukam zatem w sklepach płynu Surf w promocyjnej cenie, aby po kilku praniach stwierdzić, czy jest to produkt, który spełnia moje oczekiwania :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz