środa, 3 maja 2017

Vizir 3-in-1... testujemy kapsułki do prania...

W zeszłym tygodniu odwiedził mnie kurier GLS, który doręczył przesyłkę od EverydayMe.
paczka everyday

Jestem jedną z 10.000 osób w Polsce, które poznają kapsułki do prania Vizir 3 w 1 PODS o ulepszonej formule.
kapsułki vizir

W moim zestawie Ambasadora znalazłam:

  • List powitalny
  • 1 opakowanie kapsułek do prania Vizir o zapachu Alpine Fresh
  • Przewodnik projektu
  • Książeczkę "Badanie opinii"
  • 20 pojedynczych opakowań z kapsułką Vizir Alpine Fresh (do przekazania znajomym)
  • 15 ulotek Vizir (do przekazania znajomym).
projekt everyday

Kapsułki do prania Vizir już znam i jestem z nich naprawdę zadowolona. Kilkakrotnie pisałam o nich na moim blogu i moje zdanie się nie zmieniło - jest to naprawdę świetny produkt, który ułatwia mi pranie, oszczędza mój czas i przynosi wspaniałe rezultaty :-)
vizir alpine fresh

Teraz czas, by przekonać do nich moją rodzinę, znajomych i przyjaciół :-)

Sprawdzone - POLECAM!


6 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również mam okazje je testować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również dzięki portalowi Grono Ambasadorów mam okazję testować kapsułki Vizir. Przyznam, że podczas prania kolorów i prania białego sprawdziły się rewelacyjnie, pozostawiając do tego piękny i świeży zapach. Małe opakowanie idealnie sprawdziło się w mojej małej łazience. Dzięki detergentowi zamkniętemu w kapsułce nic się nie rozsypuje, nie trzeba odmierzać proszku. Otoczka kapsułki całkowicie rozpuszczają się w wodzie i nie zostawiają żadnych śladów na ubraniach. Jak dla mnie kapsułki są super!

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie oni chyba �� lubią bo nigdy nic od nich nie dostałam :)
    Gratuluję kampanii, bardzo bogata paczka :D

    OdpowiedzUsuń