niedziela, 10 grudnia 2017

WINIARY Pomysł na... kampania Streetcom!

Kolejna, fajna paczka pochodzi od Streetcom!
Streetcom


Tym razem mamy przyjemność jako pierwsi poznać nowe produkty WINIARY Pomysł na...
paczka winiary


Uwaga! Otwieramy kartonik... zaglądamy... 
winiary i streetcom


W paczce, którą otrzymałam jako Ambasadorka znajdowały się aż 24 szt. produktów WINIARY, Pomysł na...:
  • 2 x 3 warianty WINIARY Pomysł na... - dla mnie,
  • 6 x 3 warianty WINIARY Pomysł na... - dla moich znajomych
  • miseczka do gotowego sosu!
winiary pomysł na

Moi przyjaciele, rodzina i koleżanki z pracy otrzymają taki zestaw do przetestowania: 
pomysł na

Szkoda tylko, że takich zestawów dla znajomych mam tak mało, tylko 6 szt... No cóż, takie są zasady kampanii!


Prawdę mówiąc, miałam nadzieję, że miseczka do sosu będzie jakaś ciekawsza, np. z hologramem WINIARY. Niestety... Ale mimo to, miseczka i tak mi się spodobała :-)
winiary streetcom

Zaczynamy testowanie!

Chętnych zapraszam do bezpłatnego rejestrowania się na stronie Streetcom, wystarczy wypełnić kilka ankiet i czekać na zaproszenie do udziału w kampaniach. Powodzenia!


1 komentarz:

  1. Ja już przetestowalam wszystkie. Zdecydowanie najlepszym jest schab w sosie z zielonego pieprzu. Po prostu go uwielbiam ;)
    Zapraszam do mnie goshatestuje.blog.pl

    OdpowiedzUsuń