niedziela, 15 lipca 2018

DOVE - testuj 1 + 1

Kilka dni temu kurier GLS doręczył mi małą przesyłkę...

W paczce znalazłam kosmetyk otrzymany w ramach akcji konsumenckiej pod hasłem "DOVE 1 + 1 gratis".

dove testuj

Akcja promocyjna rozpoczęła się 28 maja 2018 r. i trwała do 30 czerwca 2018 r. lub do wyczerpania puli produktów gratisowych - 7.000 sztuk!

Należało kupić wybrany produkt Dove, zachować paragon i wypełnić formularz na stronie www.testujdove.pl
gratis dove

Po pozytywnej weryfikacji drugi kosmetyk otrzymujemy gratis (paczka zostanie wysłana na wskazany adres).

Z przyjemnością wzięłam udział w akcji promocyjnej... i na początku lipca otrzymałam drugi produkt gratis :-)

dove krem

a także list...

dove gratis


Oj tak, poczułam się naprawdę piękna... i szczęśliwa!

Dziękuję :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz