sobota, 23 czerwca 2018

Perełki zapachowe do prania Lenor Unstoppables... testujemy!

Jeszcze jedno testowanie w ostatnim czasie... 

Tym razem przesyłka dotarła do nas z platformy trnd.com


paczka trnd

W zestawie znalazłam:

  • 1 opakowanie perełek zapachowych do prania Lenor Unstoppables - 275 g,
  • 20 próbek - do przekazania znajomym - 30 g,
  • 20 ulotek,
  • przewodnik projektu,
  • książeczkę "Twoje badanie opinii".

lenor trnd


Próbki dla przyjaciół, znajomych, rodziny...
perełki zapachowe lenor

Pełnowartościowy produkt dla mnie :-)
lenor unstoppables


Perełki zapachowe Lenor używam już od jakiegoś czasu. Od pierwszego użycia przypadły mi go gustu, moje pranie jest zawsze świeże i pachnące. Na początku Lenor Unstoppables stosowałam tylko do prania pościeli, ręczników, obrusów i firanek... teraz perełki dodaję już do każdego prania, nawet gdy piorę skarpetki! Po prostu uwielbiam ten świeży i długotrwały zapach!


Lenor ma w swojej ofercie 4 warianty perełek - ja znam tylko jeden, te "niebieskie".
1. Unstoppables Fresh - morskie połączenie minerałów z aromatem lilii wodnej i świeżymi, zielonymi nutami górnymi;
2. Unstoppables Bliss - egzotyczna mieszanka czerwonych jagód i wiśni w połączeniu z białym kwiatem jaśminu z kremową nutą słodkiej brzoskwini;
3. Unstoppables Lavish - luksusowy zapach zainspirowany perfumami, który stanowi wyrafinowane, kremowe połączenie czerwonych róż z nutami brzoskwini;
4. Unstoppables Dreams - wyrafinowane połączenie kwiatu jaśminu i wanilii, które działa kojąco i odprężająco.

Zastanawiam się, jak pachną pozostałe perełki, ale zawsze brakuje mi odwagi, by kupić inny zapach. Z przyzwyczajenia wybieram zawsze ten sprawdzony zapach, bo wiem, że na pewno będę zadowolona!


Ale chyba w końcu się przełamię i przy następnych zakupach wypróbuję pozostałe warianty zapachowe. Szkoda, że w projekcie nie ma możliwości przetestowania wszystkich rodzajów :-( 

Cena perełek zapachowych Lenor waha się w granicach 15-30 zł / 275 g (warto czekać na fajne promocje, które często są w sklepach).

Osobiście jestem zadowolona z perełek zapachowych do prania Lenor Unstoppables. Moje pranie jest zawsze świeże i pachnie długotrwałą czystością! 

Zdecydowanie polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz