piątek, 3 czerwca 2016

Wygrana w konkursie Kamis... młynek elektryczny AdHoc

Kilka dni temu dotarła do mnie kolejna ciekawa nagroda wygrana w konkursie.
młynek adhoc

Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie zorganizowanym przez Kamis, w którym nagrodą główną była nagroda pieniężna w wysokości 25.000 zł w formie zasilonej karty przedpłaconej (pre-paid) a także nagrody II stopnia - 2500 młynków elektrycznych do przypraw marki AdHoc model „TROPICA” o wartości 129,00 zł.
wygrany młynek

Aby wziąć udział w Konkursie należało jednorazowo dokonać zakupu co najmniej dwóch produktów Kamis a następnie wysłać zgłoszenie udziału w Konkursie poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego i... czekać na dobre wiadomości!

Nagrody głównej nie wygrałam, a szkoda... 

Jednak udało mi się zdobyć młynek elektryczny:-)
nagroda kamis

Z tego co pamiętam, to wysłałam chyba tylko jedno zgłoszenie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz