sobota, 4 czerwca 2016

Próbki kapsułek Vizir od EverydayMe...

Dziś znalazłam w skrzynce pocztowej mały kartonik - przesyłkę reklamową :-)

Listonosza mam fajnego, choć nie był to list polecony to i tak zadzwonił dzwonkiem informując tym samym, że coś do skrzynki wrzucił:-) No a drugi mój zawiadowca z daleka pędzi na czterech łapkach i szczeka, kiedy listonosz kręci się wokół domu:-)
przesyłka od everyday

Tym razem otrzymałam dwie kapsułki do prania Vizir Go PODS od EverydayMe :-) Oczywiście ucieszyłam się - jak zwykle, bo lubię dostawać różne przesyłki (poza rachunkami):-)
paczka od everydayme

Już wcześniej miałam okazję poznać nowe kapsułki piorące Vizir GO PODS. Pisałam o nich TUTAJ.

Przekonałam się do kapsułek Vizir GO PODS i chętnie z nich korzystam. Z przyjemnością i czystym sumieniem polecam te kapsułki każdemu, można je stosować zarówno do kolorowych jak i białych rzeczy. Są skuteczne, wygodne w użyciu, pranie ma przyjemny zapach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz