wtorek, 13 października 2015

Projekt VIZIR... w Gronie Ambasadorów

Ostatnio zakwalifikowałam się do projektu organizowanego na stronie EverydayMe i zostałam jedną z 4.000 Ambasadorów.
Na początku otrzymałam wiadomość e-mail z gratulacjami a dwa dni później dotarła do mnie paczka ambasadora.
paczka od everyday

Zawartość tej miłej przesyłki wygląda zdumiewająco. 
paczka od everyday


Jako Ambasadorka - do własnego użytku otrzymałam 1 opakowane kapsułek do prania Vizir Alpine Fresh (17 szt). Dodatkowo w paczce znalazłam Przewodnik projektu i książeczkę "Badanie opinii".

Natomiast do przekazania innym w paczce znajdowało się 25 pojedynczych opakowań z kapsułką do prania Vizir Alpine Fresh i 25 ulotek. 

Hmm... trochę mało tych pojedynczych opakowań z kapsułką, bowiem chętnych mam dużo więcej :-) No nic, już moja w tym głowa aby mądrze to rozdzielić...
vizir go pods za darmo

Testowanie czas zacząć!

Projekt jest bardzo fajny, po raz pierwszy uczestniczę w tego typu akcji i powiem szczerze... podoba mi się :-)
Członkostwo w Gronie Ambasadorów jest świetną zabawą oraz nauką :-)

1 komentarz: