sobota, 10 października 2015

Niebieski kocyk od... Nestle...

Dziś zaprezentuję kolejną przesyłkę, jaką otrzymałam w ostatnim czasie.
Tym razem nie kurier ale listonosz przyniósł mi kopertę większych rozmiarów.
paczka nestle

Domyślałam się co to może być... i miałam rację :-)
Zawartość koperty wyglądała następująco:
kocyk od nestle

Tym razem wzięłam udział w konkursie Nestle - "Moc nagród od Niebieskiego Misia" i otrzymałam nagrodę gwarantowaną

Wszystkim chętnym polecam stronę, gdzie znajdują się szczegóły konkursu: https://www.niebieskimis.pl 
niebieski kocyk nestle


Uroczy kocyk z Niebieski Misiem ma wymiary: 70 cm x 100 cm i jest niesamowicie mięciutki w dotyku. Prawdę mówiąc nie liczyłam na taki przyjemny prezent :-) Jestem mile zaskoczona jakością kocyka. 

Oczywiście poza nagrodą gwarantowaną można wygrać inne nagrody a nawet 1 z 3 samochodów Renault Clio Grant Tour :-)


Kto jest zainteresowany to warto się spieszyć, bowiem okres przyjmowania zgłoszeń trwa do 15 listopada 2015 r. 

Dziękujemy Nestle!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz