wtorek, 20 października 2015

Testowanie produktów... Eveline Cosmetics

Niedawno nawiązałam współpracę z firmą Eveline Cosmetics a następnie zostałam zaproszona do grona testerek w miesiącu: październik 2015

Najpierw otrzymałam e-maila z informacją o wynikach rekrutacji a już kilka dni później dotarła do mnie paczka z kosmetykami do testowania. Przesyłkę dostarczył kurier Poczty Polskiej. 

Kartonik był nieduży...
paczka od eveline

Moja radość była ogromna, ponieważ nie spodziewałam się takiej ekspresowej przesyłki. 
Zatem otwieram...
paczka od eveline

Paczuszka (niby niewielka) jednak wypchana była po brzegi. Ach, jak ja lubię takie niespodzianki. Tym bardziej, że nie wiedziałam, jakie kosmetyki otrzymam do testowania :-) 

Zawartość przesyłki wygląda tak:
testujemy kosmetyki eveline

W paczce znalazły się następujące kosmetyki:

1. Skoncentrowany krem przeciwzmarszczkowy pod oczy New Hyaluron Drugiej generacji 
          recenzja TUTAJ

2. Ujędrniający krem - wypełniacz zmarszczek na dzień i na noc 40 + New Hyaluron Drugiej generacji
          recenzja TUTAJ 

3. SPA Professional - Luksusowy balsam intensywnie ujędrniający - Imbir, pomarańcza
          recenzja TUTAJ 

4. SPA Professional - Luksusowy balsam głęboko nawilżający - Pistacja, migdał
          recenzja TUTAJ 

5. Tusz do rzęs - Grand Couture Spectacular Lashes Mascara
          recenzja TUTAJ 

6. Długotrwała pomadka do ust - Lip Lacquer long lasting
          recenzja TUTAJ 

7. Lakier do paznokci - Mini Max quick dry & long lasting - nr 048
          recenzja TUTAJ 

8. Lakier do paznokci - Mini Max quick dry & long lasting - nr 915
          recenzja TUTAJ 

9. Royal SPA Pedicure - 2w1 Intensywnie zmiękczający zabieg kawowy oraz Multiodżywcza maska do stóp
         recenzja TUTAJ 


Jak już zdążyłam się zorientować - kosmetyki, które otrzymałam do testów - są to NOWOŚCI!

Wspaniała przesyłka. Dziękuję Eveline Cosmetics :-)

Zabieram się więc za przyjemne testowanie... Niebawem pojawią się pierwsze recenzje produktów ;-)



A niecierpliwych zapraszam do odwiedzenia strony, gdzie można już teraz dowiedzieć się więcej o kosmetykach firmy www.eveline.eu

1 komentarz: