poniedziałek, 23 listopada 2015

Lip Lacquer do ust od Eveline Cosmetics...

Jakiś czas temu od firmy Eveline Cosmetics otrzymałam fajną przesyłkę wraz z 9 kosmetykami do wypróbowania, przetestowania i ocenienia. O całej przesyłce pisałam już wcześniej TUTAJ.

Myślę, że już dostatecznie wypróbowałam kolejny kosmetyk. Dlatego tym razem słów kilka o pomadce do ust - Lip lacquer long lasting.

Jak zapewnia Producent: "Eksplozja koloru! Błyszczące usta przez 6 godzin w jednym  z sześciu supermodnych kolorów, bez konieczności poprawek! Innowacyjna formuła produktu sprawia, że usta pozostają nawilżone i gładkie przez cały dzień. Ultralekka, nieklejąca się konsystencja nada ustom koloru i intensywnego blasku, zaś wysokiej jakości aplikator gwarantuje precyzyjne rozprowadzanie kosmetyku." 

Do przetestowania otrzymałam lakier do ust o numerze koloru - 401.

Pierwszy mój kontakt z tą pomadką i od razu negatywne odczucia... Na początku zirytowała mnie naklejka informacyjna, który została umieszczona w taki sposób, że pół naklejki znajdowała się na części z pomadką zaś drugie pół naklejki było na zakrętce z pędzelkiem. Odkręcenie tego (bez uszkodzenia etykietki) graniczyło z cudem. Postanowiłam więc oderwać tę naklejkę - jednak na opakowaniu pozostała klejąca się substancja (czego bardzo nie lubię na kosmetykach). Na szczęście mam sposoby na usunięcie takiego kleju :-) Wiem, że taki sposób umieszczania etykiet informacyjnych zapewnia, że produkt jest nowy i nie był wcześniej odkręcany ani używany. To ważna cecha, ale czy nie można zastosować jakiegoś innego kleju? No nic, nie będę już dłużej czepiać się etykietki :-)
lip lacquer eveline

A co do etykietki - znajdują się na niej takie informacje jak: nazwa i dane producenta, pojemność - 9 ml, kolor - 401, kod kreskowy, data ważności, skład a także informacja, że produkt jest testowany dermatologicznie.

Pomadka w formie lakieru  do ust po prostu przypomina błyszczyk do ust, jednak nie jest tak tłusta jak większość błyszczyków i zachowuje konsystencję kremowej pomadki, która nie tylko nadaje ustom ładny kolor, ale też nawilża i odżywia. Pędzelek do aplikacji pomadki przypomina miękką gąbkę (podobnie jak w błyszczykach), która dosyć dokładnie maluje usta. 
lakier do ust eveline

Trwałość pomadki oceniam na wysokim poziomie, na ustach utrzymuje się około 3-4 godzin. Producent gwarantuje aż 6 godzin! Być może tak jest. U mnie było krócej, ponieważ zawsze po nałożeniu jakiejkolwiek pomadki na usta "odbijam" usta na chusteczce (nie lubię aż tak intensywnego efektu). Poza tym smak pomadki jest dobry, więc część "zjadam" w trakcie dnia :-) Zapach słodki, delikatny. Odcień 401 to - w moim odczuciu odcień malinowej ciemnej czerwieni, jest bardzo intensywny i wyrazisty. W tym lakierze do ust spodobało mi się to, że nie wysusza ust, nie pozostawia uczucia spierzchnięcia czy ściągnięcia ust. A co ciekawe - nie pozostawia śladów na kubku (podczas picia kawy :-)
eveline do ust

Podsumowując - myślę, że lakier do ust to bardzo ciekawy kosmetyk, który przypomina błyszczyk, ale ma konsystencję pomadki. Dosyć ciekawe połączenie - wato spróbować. Ja osobiście wolałabym nieco inny odcień i w trakcie najbliższych zakupów kosmetycznych być może skuszę się na inny kolor :-)



Cena: ok. 15 zł / 9 ml.

1 komentarz: