poniedziałek, 16 listopada 2015

Hypoalergiczne serum do rzęs INVEO - rezultat po miesiącu stosowania.

Nadszedł czas na podsumowanie i opinię odnośnie testowanego Hypoalergicznego serum do rzęs INVEO, które otrzymałam w ramach współpracy z TrustedCosmetics.
serum inveo
O tej miłej przesyłce pisałam w październiku, więcej informacji TUTAJ.
hypoalergiczne serum do rzęs
Serum INVEO zaczęłam testować ponad miesiąc temu. Co prawda producent zapewnia, że zadowalające rezultaty są widoczne po 3 miesiącach kuracji, jednak już dziś chciałabym opisać swoje spostrzeżenia.
hypoalergiczne serum do rzęs

Zgodnie z informacją zawartą na opakowaniu - aby uzyskać spektakularny efekt naturalnych, długich i gęstych rzęs należy przestrzegać kilku wskazówek. Tak też zrobiłam.

Z dokładną starannością przestrzegałam instrukcji stosowania hypoalergicznego serum do rzęs, które stosowałam regularnie, każdego dnia. Aplikowałam serum raz dziennie, mniej więcej o tej samej porze - wieczorem, po wyjęciu soczewek kontaktowych oraz usunięciu makijażu. Starałam się aplikować serum poprzez pojedyncze pociągnięcie pędzelkiem, tuż u nasady rzęs, które codziennie były starannie oczyszczone, zaś powieki odtłuszczone. Aplikacja okazała się bardzo łatwa dzięki cienkiemu pędzelkowi przypominającemu eyeliner. Po aplikacji hypoalergicznego serum do rzęs nie stosowałam żadnych kremów na powieki, jedynie używałam kremu pod oczy, jednak w taki sposób, aby nie kolidował on z serum.


Oko prawe: przed i po

Oko lewe: przed i po


 zdjęcie "po" z delikatną warstwą tuszu :-)

Po miesięcznej kuracji zaobserwowałam niewielkie wydłużenie rzęs. Nie zapominajmy, że to dopiero pierwszy miesiąc, więc myślę, że za 2-3 miesiące otrzymam oczekiwany rezultat. Na dzień dzisiejszy rzęsy lekko się wydłużyły. Jestem osobą, która na co dzień używa soczewek kontaktowych, w związku z czym mam bardzo wrażliwe oczy. Hypoalergiczne serum w żaden sposób nie podrażniło moich oczu, nie miałam uczucia pieczenia czy też swędzenia rzęs - czego obawiałam się zupełnie niepotrzebnie. Wydaje mi się, że moje rzęsy są bardziej odżywione i wyglądają na zdrowsze. Wydaje mi się, że też jest ich jakby więcej ;-) Być może zdjęcia nie oddają tego efektu, jednak ja osobiście zauważyłam już różnicę. Poza tym mam wrażenie, że rzęsy są jakby gęściejsze. 

http://blog.inveo.biz.pl/

Jestem zadowolona z efektów, jakie uzyskałam już po pierwszym miesiącu kuracji. Wierzę, że po skończonej kuracji (3 miesiące) moje rzęsy będą dłuższe i bardziej podkręcone.

Hypoalergiczne serum do rzęs marki INVEO w moim odczuciu spełniło swoje zadanie i z przyjemnością polecam ten produkt innym. Jedyna ważna informacja - należy przestrzegać wskazówek stosowania i aplikować serum codziennie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz