poniedziałek, 12 października 2015

Hypoalergiczne serum do rzęs INVEO - testowanie z TrustedCosmetics

Ogłoszenie o możliwości testowania Hypoalergicznego Serum do rzęs marki Inveo ukazało na stronie Trusted Cosmetics. Zgłoszenia można było wysyłać w terminie 15-30 września 2015 r. Oczywiście zgłosiłam chęć testowania, ponieważ moje rzęsy nie należą do najdłuższych i dlatego chciałabym je troszkę "podreperować"  :-)

http://blog.inveo.biz.pl/

Bardzo się ucieszyłam, kiedy po kilku dniach dostałam wiadomość e-mail od Redakcji Trusted Cosmetics z informacją o wynikach rekrutacji oraz z prośbą o wskazanie adresu do korespondencji. W taki oto sposób znalazłam się w gronie szczęśliwych 10 testerek.

Zawsze chciałam wypróbować serum do rzęs Inveo, bo słyszałam o nim wiele dobrego, ale względy finansowe powstrzymywały mnie przed jego zakupem. Dlatego tym bardziej jestem szczęśliwa, że w końcu moje "małe marzenie" się spełniło. Być może okaże się, że jednak warto poświęcić parę złotych by mieć długie i piękne rzęsy...

Jak sprawdziłam - serum kosztuje ok. 50-60 zł za 3,5 ml. Można również znaleźć w zestawie z mascarą :-)

Przesyłka dotarła do mnie w ekspresowym tempie :-)

hypoalergiczne serum inveo

Serum zapakowane jest w niebiesko-czarny kartonik. Na opakowaniu znajdują się najważniejsze informacje, pojemność, data ważności. W środku znajduje się ulotka wraz z "instrukcją obsługi" :-)


hypoalergiczne serum do rzęs

A oto co podaje Producent:
"Serum do pielęgnacji krótkich, przerzedzonych i osłabionych rzęs, stymulujące ich naturalny wzrost." 

"Produkt powstał na bazie składnika  wykorzystywanego w leczeniu schorzeń oka. W badaniach aplikacyjnych, poza skutkiem leczniczym, zauważono znaczną poprawę kondycji rzęs. Przy długotrwałym  stosowaniu  leku (ponad 4 tygodnie) rzęsy były dłuższe, mocniejsze i ciemniejsze. Stąd też jego wykorzystanie w kosmetyce." 


"Rzęsy pielęgnowane serum Inveo  stają się zdrowsze, gęściejsze i dłuższe, pogłębia się również ich koloryt.*

Preparat wzbogacony jest ekstraktem ze świetlika otrzymywanym z ziela świetlika lekarskiego Euphrasia officinalis. Ekstrakt jest bogatym źródłem garbników, zawiera również glikozydy i kwasy fenolowe. Działa ściągająco oraz kojąco na wszelkiego rodzaju podrażnienia. Nawilża skórę i zmniejsza nadwrażliwość na światło. Łagodzi oznaki zmęczenia. Tonizuje oraz doskonale wygładza naskórek.
W celu uzyskania jak najbardziej delikatnego, nie drażniącego produktu,  zastosowano w recepturze składniki pomocnicze  używane również w kroplach do oczu."

                                     UWAGA! Nie stosować u kobiet w ciąży.

Skład: "Aqua, Bimatoprost Reprotox B1, Euphrasia Officinalis Extract, Sodium Chloride, Alcohol Denat., Benzalkonium Chloride".

Źródło: inveo.biz.pl/

Zgodnie z informacją zawartą na opakowaniu - aby uzyskać spektakularny efekt naturalnych, długich i gęstych rzęs należy przestrzegać kilku wskazówek:
  1. Serum należy stosować regularnie.
  2. Serum należy aplikować raz dziennie, najlepiej o tej samej porze.
  3. Nakładanie serum - jednym pociągnięciem pędzelka, tuż u nasady rzęs, które powinny być starannie oczyszczone i odtłuszczone powieki.
  4. Po aplikacji serum nie należy stosować żadnych kremów na powieki.
  5. Opakowanie, które zawiera 3,5 ml - wystarcza na okres 3-miesięcznej kuracji.
  6. Aby utrzymać efekt długich i wzmocnionych rzęs zaleca się używanie preparatu już po zakończonej kuracji co 2-3 dni.
Termin ważności: 05.2018 r.
serum inveo

Co ciekawe - efekt dłuższych, gęściejszych, zdrowszych i ciemniejszych rzęs potwierdzony został badaniami aplikacyjnymi, przeprowadzonymi zgodnie z Procedurą Badawczą i pod kontrolą lekarza dermatologa oraz lekarza okulisty.

To bardzo ważna wskazówka, bowiem jestem osobą ze słabszym wzrokiem i na co dzień noszę szkła kontaktowe, a moje oczy są dosyć wrażliwe. Dlatego też wybór Hypoalergicznego serum do rzęs wydaje się być trafiony :-)

Jestem bardzo ciekawa efektów... 
dlatego zaczynam testowanie... 

Za jakiś czas pojawi się kolejny post, w którym podzielę się moimi wrażeniami z testowania :-)
A ciekawskich zapraszam już teraz na stronę: http://blog.inveo.biz.pl/

2 komentarze: