środa, 7 października 2015

Dwie tajemnicze paczuszki... jednego dnia :-)

Dziś otrzymałam dwie bardzo fajne paczuszki...

1. Pierwszą przesyłkę otrzymałam w godzinach porannych. 
tajemnicza paczka
Jakież było moje zdziwienie, co zobaczyłam w środku. Owszem, czekam na kilka przesyłek, ale tej akurat się nie spodziewałam. Na pudełku znajdowała się informacja "OSTROŻNIE". 
Hmmm...
Oczywiście znów nie sprawdziłam wyników testowania a kurier okazał się szybszy niż wiadomość e-mail! 
A jakie było moje zdziwienie gdy otworzyłam pudełko?
Oczywiście ucieszyłam się ogromnie :-)

2. Drugą dzisiejszą paczkę otrzymałam po południu. 
tajemnicza paczka
Wiedziałam, że kurier ma coś przywieźć, bo dostałam informację z firmy kurierskiej, jednak nie wiedziałam co to będzie, ponieważ  - jak już wspomniałam - czekam na kilka przesyłek :-) Ta paczuszka było nieco lżejsza od poprzedniej.

Jesteście ciekawi zawartości? 
No wiem, ja też :-) 
Choć niektórzy mogą się domyślać co to jest, bo wiem, że inni też dostali dziś podobne paczki!

Uchylam więc rąbka tajemnicy i poniżej zamieszczam linki do tajemniczych kartoników 
:-)

          Paczka numer 1. - ZOBACZ

          Paczka numer 2. - ZOBACZ 

Pozdrawiam ciepło :-)

1 komentarz: