poniedziałek, 26 października 2015

Moja WIELKA - pyszna wygrana w konkursie Dr Gerard...

Poniedziałek - dzień oczekiwania na kuriera DHL. W piątek otrzymałam wiadomość e-mail, że dziś dotrze do mnie "jakaś" paczka :-) Tak więc czekam, na kuriera DHL, który jedzie do mnie z przesyłką, tylko nie mam pojęcia skąd będzie ta przesyłka i co będzie w środku. 
Czekam i czekam...
W końcu jest i zanim naciśnie dzwonek to pies już z daleka szczeka a ja już wiem, że kurier przyjechał :-) Nareszcie...
Pan wręcza mi wielki karton, myślę sobie "hmm, taka wielka paczka do mnie?" Ale jakie było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że to nie ten kurier, na którego czekam od piątku, tylko z innej firmy kurierskiej (DPD). Kompletnie mnie zamurowało, bo tej przesyłki akurat nie spodziewałam się. 
(Na marginesie dodam, że kurier DHL też przyjechał, ale co przywiózł - o tym napiszę innym razem:-)

Karton był ogromny i ciężki, zobaczcie sami...
karton ciastek

Okazało się, że to moja wygrana w słodkim konkursie. Otóż jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie organizowanym przez Dr Gerard. A dzisiaj dotarła do mnie smakowita paczka wypchana po brzegi ciastkami i łakociami od Dr Gerarda :-)

Moja radość była OGROMNA - tak samo jak ta paczka :-)
karton ciastek

Taką paczkę może dostać każdy, kto weźmie udział w konkursie. 

INFORMACJE O KONKURSIE:
Konkurs trwa od 1 września 2015 r. do 30 listopada 2015 r. Jeszcze ciągle można wygrać!!!

A jest o co grać:
  • 3 x Nagroda główna I stopnia - to 3 Ekspresy do kawy (o wygranej decydują głosy internautów)
  • Nagrody tygodniowe II stopnia - 14 kompletów biletów do  Cinema City dla 4 osób (1 komplet tygodniowo - zwycięzców wybiera jury konkursowe)
  • Nagrody dzienne III stopnia - 91 zestawów ciasteczek Dr Gerard (1 zestaw dziennie -  zwycięzców wybiera jury konkursowe).

Zasady konkursu są bardzo proste! Aby wygrać wystarczy wejść na stronę http://drgerard.eu i w najbardziej kreatywnym i apetycznym stylu dokończyć zdanie "WIĘCEJ RAZEM to dla mnie znaczy..." w 500 znakach.

Zestaw składa się z 34 różnych opakowań ciastek Dr Gerard. Dodam, że to moje ulubione ciastka.... oj będziemy chrupać :-) Tak wygląda zawartość pudełka:
wygrana dr gerard

Jak widać, każdy ma szansę wygrać. Ja miałam to szczęście, że trafiłam nagrodę III stopnia - czyli zestaw pysznych smakołyków Dr Gerard.... :-) A zgodnie z Regulaminem - jest to zestaw o wartości 150 zł brutto! Jest o co grać :-)

A żeby narobić Wam smaku to przedstawiam jedne z moich ulubionych smakołyków od Dr Gerarda ->PRYNCY TORCIKI<-. W opakowaniu jest 6 szt. osobno pakowanych przepysznych czekoladowych torcików... Mniam...

wygrana dr gerard


Cieszę się bardzo z wygranej :-) Tym bardziej, że niestety ale nie załapałam się do trwającej kampanii Streetcom i Dr Gerard, gdzie otrzymuje się zestaw słodyczy w celu rekomendacji. Dzięki wygranej w konkursie - tym razem nic nie muszę rekomendować i raportować... tylko degustować :-) 

Dr Gerard - dziękuję :-)

7 komentarzy:

  1. Gratuluję, mi udało się załapać do kampanii Streetcom i też dostałam pudło słodyczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam ! mi niestety nie udało się załapać do tej kampanii a szkoda bo jest pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale smakowita nagroda, jest co chrupać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Po jakim czasie od wygranej dostaje się maila z prośbą o podanie danych a potem taką pakę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E-maila dostałam mniej więcej po miesiącu a następnie przesyłka dotarła po 3 tygodniach :-) Trochę się czeka, ale jest na co czekać:-)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź. Cierpliwość popłaca :)

      Usuń