piątek, 9 października 2015

Wygrana w konkursie Tata potrafi - Pampers...

Dziś zaprezentuję kolejną miłą przesyłkę, jaką ostatnio otrzymałam :-)
konkurs pampers

Tym razem jest to wygrana w konkursie Tata potrafi - Pampers.
Moją nagrodą "pocieszenia" okazała się paczka pieluchomajtek Pampers Pants w rozmiarze 4. 
Oj przyda się... :-)
wygrane pampersy


Niestety nie udało mi się wygrać nagrody głównej :-(- a był to roczny zapas pampersów w postaci 25 paczek pampersów Pieluchomajtek Pampers Pants! Jednak cieszę się, że znalazłam się w gronie 100 szczęśliwych osób, które otrzymały nagrody tygodniowe przyznawane w każdym z 6 etapów konkursowych. 

Nagrodami w konkursie były: 3 x roczny zapas pieluchomajtek Pampers Pants a także 600 pojedynczych paczek pieluchomajtek!

pampers pants

Już wcześniej miałam okazję testować ten rodzaj pieluch, dlatego też moja opinia jest dokładnie taka sama jaką zamieściłam na moim blogu w sierpniu:

Aha... i dziękuję wszystkim za oddane w konkursie głosy :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz