środa, 19 sierpnia 2015

Pieluchomajtki Pampers Pants... od ofeminin.pl



Niedawno kurier zapukał do moich drzwi, otwieram... patrzę... a tak... paczuszka.

Owszem, czekałam na kilka przesyłek, ale tej akurat nie spodziewałam się. 
Jeszcze znak, że "uwaga szkło, delikatne - NIE RZUCAĆ", kompletnie mnie zaskoczyło.

Co to może być?

Hmmm...

Zdjęłam folię a tam... kartonik.
Trochę to lekkie - tak mi się wydawało.

Otwieram dalej, patrzę, a tam.....

Pampers Pants - 24 szt. - rozmiar 4 (9-14 kg). 
Akurat taki rozmiar nosi mój Synek :-)

W środku znalazłam list.

Przypomniałam sobie, że nie tak dawno zgłosiłam chęć udziału w testowaniu pieluchomajtek Pampers Pants, jednak nie spodziewałam się, że zostałam wybrana. Poza tym zazwyczaj otrzymuję e-mail z informacją, że zostałam wytypowana jako testerka czy coś podobnego. A tu nic nie było, tylko kurier mnie zaskoczył.

A tu taka niespodzianka...

Po kilku dniach testowania, moja opinia jest... POZYTYWNA.

Jestem mile zaskoczona produktem Pampers Pants.

Bardzo łatwo się zmienia pieuchomajtki Pampers Pants, zwłaszcza jeśli ma się aktywnego Maluszka. Uważam, że są one o wiele bardziej wygodne od zwykłych pieluch, idealnie przylegają do ciała dziecka. Nowe pieluchomajtki Pampers Pants mają miękką, elastyczną taśmę, która dopasowuje się do brzuszka maluszka, nie uciskając brzuszka. Falbanki wokół nóżek także nie uciskają Maleństwa. Poza tym są bardzo miękkie i delikatne, rozciągliwe według potrzeb dziecka. Pieluchomajtki są naprawdę chłonne, mój synek przesypia całą noc a rano skóra wygląda na suchą, nie ma żadnych odparzeń ani podrażnień. Wydaje mi się, że są też delikatniejsze niż zwykłe pieluchy. Zdejmowanie pieluchomajtek również nie sprawia problemu, wystarczy rozerwać boki i zwinąć jak zwykłą pieluszkę. Jedyny mankament, jaki zauważyłam jest taki, że po zdjęciu pieluchomajtek nie ma czym zakleić brudnej pieluchy. W zwykłych pieluszkach są rzepy, którymi zakleja się brudna pieluszkę. Tutaj natomiast nie ma rzepa, trzeba kombinować jakoś inaczej. Mimo to, ważniejsze jest jednak dobro dziecka i jego komfort. Uważam, że pieluchomajtki Pampers Pants są wygodniejsze niż zwykłe pieluszki. Moim zdaniem pieluchomajtki to także świetne rozwiązanie dla rodziców, którzy zaczynają odzwyczajać swoje pociechy od noszenia zwykłych pieluch. Pieluchomajtki to taki "początek" i nauka noszenia zwykłych majteczek, a jednocześnie bezpieczeństwo, że nie będzie "niespodzianki", bo przecież... to również pieluszka.

1 komentarz:

  1. Podzielam opinie, również miałam okazję testować pieluszki Pampers.
    http://testowaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń