niedziela, 9 sierpnia 2015

Próbki LENOR... od EverydayMe...

Kilka dni temu od EverydayMe otrzymałam dwie próbki płynu zmiękczającego do płukania tkanin - koncentrat LENOR - każda saszetka po 50 ml.

Tak się dobrze składa, że Lenor to jeden z najczęściej używanych przeze mnie płynów do płukania tkanin. Choć mam już swoje dwa ulubione tj. "niebieski" Lenor oraz "żółty" Lenor, to chętnie poznam coś nowego. Próbki, które otrzymałam były dla mnie zaskoczeniem, bo nigdy wcześniej nie używałam tego "czarnego" Lenora, a tak się miło złożyło, że mogę znów poznać coś nowego :-)  Uwielbiam...

Na opakowaniu napisane: Super concentrate, PARFUMELLE elegante, 7 x longer freshness.

Myślę sobie... ciekawe jak się sprawdzi. Szybciutko zabrałam się do prania....

Nowe zapachy najczęściej testuję na praniu pościeli lub ręczników. Wówczas najlepiej się sprawdza zapach, trwałość i ogólne wrażenia.

Po zużyciu jednej saszetki jestem bardzo zadowolona. Zapach jest świetny, taki lekki, czuć świeżość i przyjemnie pachnie czyściutką pościelą. Aż nie chce się z łóżka wychodzić... No i jak się okazuje, zapach jest naprawdę trwał. Przez kilka następnych dni w sypialni ciągle pachniało świeżą pościelą. Super.

Nowy "czarny" Lenor spodobał mi się na tyle, że dopisuję go do listy swoich ulubionych produktów i śmiało polecam ten produkt, a ja na pewno zostanę nową klientką tego zapachu! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz