piątek, 28 sierpnia 2015

HiPP Bio Combiotik ... próbki mleka

Dziś otrzymałam przesyłkę od firmy HiPP.

Hmmm... miła przesyłka, ponieważ mój Synek skończył 7 miesięcy i jestem na etapie wprowadzania do jego diety mleka następnego.


W środku znalazły się: 
  • dwie saszetki /próbki/ ekologicznego mleka następnego dla niemowląt po 6. miesiącu
     HiPP 2 BIO Combiotik. Każda saszetka po 28 g.
  • Poradnik o mleku.
Po przetestowaniu mleka następnego HiPP Bio Combiotik moja opinia jest... POZYTYWNA.

Wcześniej miałam już przyjemność testować inne mleko modyfikowane dla niemowląt po 6. miesiącu życia, z którego również byłam zadowolona. Podobnie tutaj, po podaniu mleczka dziecku - nie stwierdziłam żadnego uczulenia ani żadnych dolegliwości związanych z brzuszkiem. Synek najadł się i zadowolony... a ja również. Chętnie sięgnę po mleko HiPP BIO Combiotik przy okazji kolejnych zakupów, mam nadzieję, że jego cena będzie przystępna, a może nawet znajdę jakąś fajną promocję...
Polecam.

1 komentarz:

  1. Żałuję, że w sklepie nie ma saszetek z początkowym mlekiem 1, bo chętnie bym spróbowała zmienić córkom.

    OdpowiedzUsuń