środa, 5 sierpnia 2015

Próbki kremu IDEALIA od VICHY...

Od firmy VICHY otrzymałam  do przetestowania próbki kremu IDÉALIA.

W zestawie IDÉALIA znalazły się:
  • list;
  • 1 próbka kremu na dzień IDÉALIA- rozświetlający krem wygładzający - skóra normalna i mieszana - 1,5 ml;
  • 3 próbki kremu na noc IDÉALIA SKIN SLEEP - regenerujący balsam w żelu na noc - 1,5 ml;
  • karta lojalnościowa VICHY - "Przy zakupie 4 kremów przeciwzmarszczkowych VICHY, 5 otrzymasz w PREZENCIE".
Myślę sobie... krem, jak krem, pewnie nic nadzwyczajnego, po prostu krem do twarzy.

Jako pierwszy wypróbowałam balsam regenerujący w żelu na noc. 
Już w trakcie nakładania kremu na twarz pomyślałam sobie "o nie, tego kremu nigdy nie kupię, nikomu nie polecę, bo jest beznadziejny i niestety pierwszy raz napiszę negatywną opinią..."
Dlaczego?
Pomimo tego, że krem ślicznie pachnie, to pierwsze moje wrażenie było negatywne.
W trakcie nakładania kremu miałam wrażenie, że na twarz nakładam jakąś ciężką maskę, odniosłam uczucie lepkości i ciężkości.
Jednak po kilku minutach...

OGROMNE ZASKOCZENIE!

Gdy tylko krem się wchłoną zmieniłam swoje zdanie, jak najbardziej wystawiam POZYTYWNA OPINIĘ! 


Po kilku minutach skóra na mojej twarzy zrobiła się niezwykle miękka, wydawało mi się, że w dotyku była jak jedwab. Nie mogłam się nadziwić, że już po jednym użyciu kremu IDÉALIA moja twarz zrobiła się wyjątkowo gładka. Cudowne uczucie. Miałam wrażenie że skóra na mojej twarzy jest tak samo delikatna jak skóra mojego półrocznego synka. Niesamowite wrażenie! 

Jak sprawdziłam cena tego kremu waha się w granicach od 80-120 zł.


"Balsam w żelu zapewnia przyjemność stosowania. W połączeniu z masażem pomaga relaksować skórę przed snem. Regenerujący balsam w żelu na noc przeznaczony do stosowania dla każdego rodzaju skóry, nawet do skóry wrażliwej. Produkt zawiera kompleks składników aktywnych do pielęgnacji na noc."
A już następnego dnia rano moja skóra była promienna i sprężysta.

Następnie wypróbowałam  rozświetlający krem wygładzający VICHY IDÉALIA na dzień.


Moje wrażenia znów były pozytywne. Krem IDÉALIA dobrze się wchłania, przyjemnie pachnie, ma lekką konsystencję a twarz wydaje się promienna i wypoczęta. Zdecydowanie polecam osobom ze skórą normalną i mieszaną, z widocznymi pierwszymi oznakami starzenia, stresu oraz zmęczenia.
Krem warty swojej ceny :-)

No i jeszcze jedno...W zestawie znalazłam również kartę lojalnościową:
"Przy zakupie 4 kremów przeciwzmarszczkowych VICHY, 5. otrzymasz w PREZENCIE!"

Co trzeba zrobić? 
Należy w terminie 01.04.2015 r. - 31.10.2015 r. uzbierać dowody zakupu za 4 produkty, zarejestrować paragony i unikalny kod znajdujący się na karcie lojalnościowej i odebrać prezent :-) 
szczegóły i regulamin dostępne na www.vichy.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz