czwartek, 8 października 2015

Testowanie płynu do zmiękczania SILAN Sensitive...

Pierwsza paczka, o której pisałam TUTAJ była dla mnie kompletnym zaskoczeniem... ale miłym.
testowanie z babyonline


Dzięki zgłoszeniu na stronie http://babyonline.pl ponownie zostałam zaproszona do grona 200 mam, które będą miały możliwość przetestowania płynu do płukania SILAN Sensitive. 

Zawartość tego małego pudełeczka z informacją "OSTROŻNIE" wyglądała następująco:
testowanie z babyonline

W środku znajdował się Skoncentrowany płyn do zmiękczania tkanin SILAN  Sensitive - 1 L :-)

Bardzo miła przesyłka, bo powiem szczerze... tego akurat modelu z kolekcji SILAN jeszcze nie używałam. Oczywiście kilka innych płynów z tej firmy już miałam i bardzo lubię, dlatego tym bardziej jestem zadowolona, że mam możliwość poznania nowego zapachu.

Tak więc zabieram się do testowania...
silan sensitive

A moja opinia odnośnie Skoncentrowanego płynu do zmiękczania tkanin SILAN Sensitive znajduje się TUTAJ (testowanie w trakcie... opinia ukaże się za jakiś czas...)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz