środa, 14 października 2015

Cheese Snack od Zott... testujemy z trnd.pl

Dzięki trnd.pl zostałam zaproszona do grona testerów, którzy będą mieli okazję wypróbować nowa pyszną przekąskę serową Cheese Snack od firmy Zott.

Paczka dotarła do mnie w ciągu 24 godzin od daty zapakowania:
paczka od trnd

Przesyłka była zapakowana w styropianowe pudełko wraz z granulatem suchego lodu. 
paczka od trnd

Zawartość paczki jest następująca:
  • 12 opakowań Zott Cheese Snack Original (po 4 sztuki pojedynczo pakowanych paluszków serowych w każdym opakowaniu),
  • 12 opakowań Zott Cheese Snack Ketchup (po 4 sztuki pojedynczo pakowanych paluszków serowych w każdym opakowaniu),
  • Kolorowanka - Teatrzyk Cheese Snack,
  • przewodnik projektu,
  • książeczka "Twoje badanie opinii",
  • list.
cheese snack testujemy


Do własnego użytku otrzymuję 12 opakowań Zott Cheese Snack Original, zaś 12 opakowań do przekazania innym :-)

Uwielbiam takie smaczne testowanie... zatem startujemy z serową przekąską :-)


Każdy ma szansę zostać testerem, wystarczy zalogować się na stronie http://www.trnd.com/pl/ i zgłosić się do projektu a następnie rzetelnie wypełniać zadania Ambasadora :-)

Powodzenia!

22 komentarze:

  1. Wypróbowaliśmy te serki w domu , dzieciom bardzo smakują bo uwielbiają Mozzarelle, dla mnie są wygodne bo mogę im je dać wszędzie , do szkoły , na dwór na wycieczkę i wiem że jedzą zdrowo. Znajomi są również zadowoleni ze smaku serków ale bardziej wolą te bez ketchupu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też udało mi się dostać do tej kampanii, serki są przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też jestem w kampanii. Smak naturalny znika błyskawicznie nawet 1,5 roczny syn stoi pod lodówka i się domaga więcej. Jednak keczupowy to jakaś pomyłka. Nie mam pomysłu co z nim zrobić. Poczęstowałam już kilka osób i nikomu nie smakuje...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również biorę udział w kampanii :) Serki są naprawdę bardzo smaczne i zdrowe. Pierwsze testy już za nami i dzieciom bardzo posmakowały. Polecam Pozdrawiam krystyna215

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem mile zaskoczona składem tego produktu..kurde wiele paczkowanych serów ma gorszy sklad, a sprzedawane sa z dopiskiem zdrowe czy co gorsza..dla dzieci.
    Naturlane schodza,ze tak powiem bardzo szybko. smaczne, wygodne.
    Kaska

    OdpowiedzUsuń
  6. Cheese Snack to pyszna przekąska serowa, za którą przepadają zarówno dzieci, jak i dorośli. Dzięki temu, że nie zawiera ona konserwantów i sztucznych barwników jest zdrowa i smaczna. W sklepie możemy ją znaleźć w dwóch wariantach smakowych: original oraz ketchup. Każdy serowy paluszek znajduje się w osobnym, kolorowych opakowaniu, dzięki czemu wygodnie jest go zabrać ze sobą jako drugie śniadanie do przedszkola, czy szkoły. Przekąskę Cheese Snack gorąco polecam każdemu, kto nie miał jeszcze przyjemności jej spróbować, ponieważ jest naprawdę dobra. heniusz

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również testuję przekąski serowe i bardzo przypadły dzieciom do gustu. Skład bardzo na plus, nie są zbyt słone, nie twarde. Fajnie się rozgałęziają na pasma - i to podoba się dzieciakom.
    callianna

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również testuję przekąskę, niestety mojej 4-letniej córeczce nie przypadły do gustu,szkoda bo skład mi odpowiada, próbuję ją przekonywać każdego dnia ale z marnym skutkiem, na szczęście innym dzieciom którym podarowałyśmy przekąski bardzo smakują. Polecam serdecznie Cheese Snack
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również załapałam się do projektu niestety mojej 4-letniej córeczce nie smakują ani naturalne ani ketchupowe :( Ale na szczęście innym dzieciom którym Cheese Snack rozdałyśmy posmakowały i bardzo sobie je chwalą. Skład jak najbardziej super. Polecam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. JAGODIA(nick)
    My również testujemy paluszki serowe cheese znack zott. Dostalismy sprawnie paczuszkę. Tak jak i inni nasza rodzinka polubila te zwykłe o orginalnym smaku. Sa delikatne, maja fajna konsystencje która przypadła do gustu moim dzieciom. Niestety te ketchupowe są nie zjadliwe. Sami spróbowalismy i nie mamy ochoty na powtórkę. Tym którym rozdalismy uwazają to same. Ale te orginalne jak najbardziej POLECAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. JAGODIA(nick)
    My również testujemy paluszki serowe cheese znack zott. Dostalismy sprawnie paczuszkę. Tak jak i inni nasza rodzinka polubila te zwykłe o orginalnym smaku. Sa delikatne, maja fajna konsystencje która przypadła do gustu moim dzieciom. Niestety te ketchupowe są nie zjadliwe. Sami spróbowalismy i nie mamy ochoty na powtórkę. Tym którym rozdalismy uwazają to same. Ale te orginalne jak najbardziej POLECAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o opakowanie to super, najbardziej rzucające się w oczy spośród dostępnych na rynku serowych snaków. Dzieci nie przejdą w sklepie koło nich obojętnie. Smaki - większości osób testujących smakowały bardziej snacki ketchupowe - zawsze tylko naturalne lub z szynką, a to jest nowość. Bardzo smaczna nowość. Ale co jest dziwne to dzieciom bardziej smakują snacki naturalne. Córka jest nimi zachwycona. Mi natomiast smakują średnio, powinny być albo bardziej śmietankowe, albo bardziej serowe, ponieważ wydaje mi się że są bezsmakowe. Ale głównymi odbiorcami są dzieci, ja się nie znam :-) jeśli chodzi natomiast o "rozrywanie sera na paski" - niestety minus i od dzieci i od osób dorosłych, źle się rozdzielają, bardziej się rozrywają. Ogólne podsumowanie 7/10 !

    OdpowiedzUsuń
  13. Cheese Snack to przekąska serowa, za którą przepadają zarówno dzieci, jak i dorośli. Dzięki temu, że nie zawiera ona konserwantów i sztucznych barwników jest zdrowa i smaczna. Każdy serowy paluszek znajduje się w osobnym, kolorowych opakowaniu, dzięki czemu wygodnie jest go zabrać ze sobą jako drugie śniadanie do przedszkola, czy szkoły. W naszym domu zdania na temat Cheese Snack są podzielone. Dzieci niestety nie chciały ich za bardzo jeść a my, dorośli, wolimy smak ketchupowy. Osoby, z którymi się podzieliliśmy w większości chwaliły smak Original, także każdy musi dopasować smak do własnych upodobań, niemniej jednak, warto nauczyć dzieci jeść takie zdrowe przekąski bo są dużo lepsze dla nich niż słodycze czy fast foody.
    Polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. My również testujemy te pyszne przekąski Cheese Snack. A co do samych serków to naprawdę są pyszne, zdrowe bez żadnej chemii . Można śmiało podawać bez ograniczeń dzieciakom, a i dorosły z chęcią po nie sięga. U nas zniknęły bardzo szybko chociaż chętnie rączki wyciągały po naturalne serki. Myślę,że kolorowe opakowanie z tygryskiem również ma znaczenie że przekąska chętnie jest zjadana przez dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzieci na wieść o testowaniu Cheese Snack były zachwycone i z niecierpliwością czekały na przesyłkę,która dotarła błyskawicznie, oczywiście świetnie zapakowana.
    Do testowania dostałem:
    -3x2 opakowania Cheese Snack Original czyli 6 opakowań
    -3x2 opakowania Cheese Snack Ketchup czyli 6 opakowań
    -Książeczka „Twoje badanie opinii”
    -Kolorowanka dla dzieci Teatrzyk Cheese Snack
    -Przewodnik projektu.
    W każdym opakowaniu znajdowały się 4 osobno pakowane paluszki serowe, taka forma jest bardzo fajna,gdyż można wygodnie zabrać je jako przekąskę do pracy lub szkoły.
    Oprócz tego przesyka zawierała do rozdania znajomym:
    -3x2 opakowania Cheese Snack Original czyli 6 opakowań
    -3x2 opakowania Cheese Snack Ketchup czyli 6 opakowań
    Dzięki temu, że nie zawiera ona konserwantów i sztucznych barwników jest zdrowa i smaczna.Jednak zdania na temat Cheese Snack są podzielone.Najbardziej mojej rodzinie i znajomym zasmakowały paluszki original,niestety ketchupowe nie znalazły swoich zwolenników.Dzieci chętnie zabierały po jednym paluszku serowym do szkoły, tygrysek na opakowaniu zachęcał je do jedzenia tej zdrowej przekąski.
    Polecam spróbować, kto nie miał okazji brać udziału w kampanii :)

    Janek81

    OdpowiedzUsuń
  16. My również testujemy przekąski. Serki naturalne smakują i cieszą się pozytywną opinią naszą i osób które testują z nami. Bardzo delikatne dobre zarówno do przegryzienia jak i do zapiekania na chlebie. Dobrze sprawdziły się również jako dodatek do kurczaka zamiast zwykłego sera żółtego. Fajnie się roztapia. Smak ketchupowy niezbyt przypadł do gustu zwłaszcza dzieciakom. Ale również dobrze się nadaje do zapiekania i podania na ciepło. Fajna przekąska dla dzieci i dorosłych, zdrowa, nie zawiera konserwantów i sztucznych barwników, zapakowana tak że można ją zawsze zabrać ze sobą na basen działkę spacer do szkoły i pracy.Łatwe do rozpakowania i rozrywania, ciągnięcia, gryzienia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiolkabroz
    Moja ocena jest jak najbardziej pozytywna , zarówno serowe jak i keczupowe bardzo dobrze smakują , lecz zdania podzielone jednym smakowa bardziej klasyczne drugim bardziej ketchup-owe. U nas najbardziej smakowały dorosłym , natomiast dzieciom średnio smakowały , pewnie to kwestia smaku i gustu. Fajnie przekąski do szkoły, pracy oraz wycieczkę. Przekąski smakują też dobrze na ciepło .Idealnie sprawdzają się na podwórku - wymiary pozwalają na zabranie wszędzie. Są bardzo zdrowe,ponieważ nie zawierają sztucznych barwników, konserwantów.

    OdpowiedzUsuń
  18. I my mieliśmy okazję wspólnego testowania z dziećmi serowych przekąsek Cheese Snack. Najpierw przestudiowałam skład (oczywiście byłam przekonana, że to kolejne chemiczne cudo). Wielki plus za brak konserwantów i składników chemicznych. Mając w domu dwójkę dzieci sądziłam, że opinie o ich smaku będą podzielone i tak właśnie się stało. Młodszy bardziej polubił smak Original. Starszy syn (niejadek) ku mojemu zdziwieniu zajadał oba smaki z wielkim smakiem. Smak Original jest delikatny i śmietankowy zaś smak Ketchup wraz z nutą śmietankowego smaku niesie ze sobą lubianego przez dzieci posmaku ketchupu. To niewiarygodne jak w prosty sposób można dostarczyć małemu organizmowi zaopatrzenie w składniki mineralne i odżywcze.
    Ja ze swojej strony szczerze polecam serowe przekąski Cheese Snack.
    #zottcheesesnack

    OdpowiedzUsuń
  19. Testowałem Chese Snack w programie TRND. JAko niezależny tester powinienem opisać rzetelnie produkt... Serki są smaczną przekąską dla dzieci i dorosłych. Myślę że dużo lepiej zjeśc taka przekąskę niż chpsy czy słodycze. Serki bardzo fajnie sie "rozdziera". wtedy dzieli się na mnejsze serowe paseczki. Smak delikatny i przyjemny. Zazwyczaj po jednym miało się ochotę na następny :) Co do smaków mi mniej podszedł ketchupowy, a nawet moim dzieciom dużo mniej smakował. Natomiast naturalny smak był pycha.. Polecam taka przekąskę na kolację lub między posiłkami. Albo na zjedzenie czegoś przez dorosłych przed wyjściem do pracy gdzie je się w biegu. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również dostałam paczkę Cheese Snaków od TRND. Polecam spróbować, bo to ciekawa przekąska podczas wyprawy do parku lub między posiłkami w domu. To dobra odmiana, gdy lizaka można zastąpić takim Cheese Snakiem. Mój przedszkolach zaniósł do przedszkola paczki "serowych paluchów" i poczęstował dzieci w swojej grupie. Takie urwisy wolą smak naturalny i te dla nich polecam. Ketchupowe bardziej odpowiadały starszemu pokoleniu :) Cheese Snack firmy Zott są też świetne jako dodatek do pizzy i bardzo je polecam!
    Lethe

    OdpowiedzUsuń

  21. Ja również miałam ogromne szczęście dostania się do kampanii Zott Cheese Snack dzięki TRND. Razem z córką wybrałyśmy się do jej koleżanki na wspołną zabawę , gdzie było kilka innych jej koleżanek. Była to świetna okazja, aby zabrać ze sobą Zott Cheese Snack. Dzieci bawiły się przeż dłuższy czas co pochłonęło sporo ich ogromnej energii. Wręczyłam im Paluszki serowe o smaku oryginalnym , ponieważ są pożywne i zdrowe, bez konserwantów i sztucznych barwników. Zdrowa przekąska dostarczyłam im mikroelementy tak ważne przy ich rozwoju. Dzieciom serowe paluszki przypadły do gustu a tygryskowe opakowanie wywołało uśmiech na ich twarzach. Stwierdziły , ze są "tygrysowymi serożercamii" . Rodzice maluchów skosztowali również paluszki choć nie wszystkim posmakowały. Niektóre z mam określiły iż są mało wyraziste w smaku i mało wyczuwalny smak sera. Cena mogła by być niższa w okolicach 4,5 za dwu pak.. Ja i moja rodzina polecamy gorąco są pyszne !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tez miałam okazje ich spróbować ... Moim zdaniem to zdrowa i jak że smakowita przekąska w postaci serowych paluszków
    Producent zapewnia ,że jest bez sztucznych barwników oraz że zawiera sporą ilość białka i wapnia
    zawiera sporą ilość białka i wapnia

    Przekąska jest napewno smakowita bo mój synek zjadł dwa paluszki o smaku ketchupowym , mnie do gusty przypadł smak tradycyjny czyli zwykły serowy bo te dwa warianty smakowe są dostępne. Czyli każdy znajdzie powinien znaleźć coś dla siebie :)
    Ten Cheese Snack od firmy Zott to napewno zdrowa , serowa przekąska. U nas sprawdziła się między innymi podczas spaceru.
    Chociaż ostatnio chętnie była jedzona przez wszystkich domowników na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń