wtorek, 10 listopada 2015

Magnesy na lodówkę od Media Mag...

Dziś chcę zaprezentować urocze magnesy na lodówkę, które kupiłam na Allegro.pl od sprzedającego media-mag.
magnesy na lodówkę


Przesyłka nie dość, że była ekspresowa, to na dodatek bardzo dobrze zabezpieczona, a sam produkt ładnie zapakowany w folię. Kontakt ze sprzedającym również bardzo dobry - czyli 100 % profesjonalizmu :-)

Wybrałam trzy komplety magnesów:

1) Komplet magnesów - ZWIERZĘTA ZOO - wykonane na tekturze (16 szt.)
magnesy na lodówkę
źródło: allegro.pl (użytkownik media-mag)

2) Komplet magnesów - ZWIERZĘTA FARMA - wykonane z papieru i folii magnetycznej (16 szt.)
magnesy na lodówkę
źródło: allegro.pl (użytkownik media-mag)

3) Komplet magnesów - POJAZDY - wykonane z papieru i folii magnetycznej (9 szt.)
magnesy na lodówkę
źródło: allegro.pl (użytkownik media-mag)

Nie spodziewałam się, że zamówione magnesy będą tak dobrej jakości. Naprawdę jestem pod wrażeniem magnesów wzmocnionych tekturą, jak też tych w wersji soft, czyli miękkich i elastycznych. Każdy magnes jest zabezpieczony folią laminującą. A co najważniejsze - od razu przypadły do gustu mojemu Synkowi.

Udało mi się jeszcze zrobić kilka fotek zanim mój kochany Brzdąc zdążył je pomieszać :-)
magnesy na lodówkę
magnesy na lodówkęmagnesy na lodówkę
Sprawdziłam też, że firma Media Mag ma własną stronę internetową, gdzie oferuje szeroki asortyment, produkuje nie tylko magnesy na lodówkę ale też magnesy reklamowe i gadżety magnetyczne. 
www.media-mag.pl


Jeśli chodzi o cenę, to za komplet magnesów dodatkowo wzmocnionych tekturą zapłaciłam 30 zł, natomiast magnesy wykonane z papieru i folii magnetycznej kosztowały 12 zł (1 komplet). Myślę, że cena jest bardzo atrakcyjna, biorąc pod uwagę wykonanie magnesów. Wszystkie są gładkie, bardzo ładnie i równo wycięte no i bez ostrych kantów. Dodatkowa ważna informacja - Producent zapewnia, że posługuje się wyłącznie atestowanymi materiałami, które są nietoksyczne i posiadają certyfikaty bezpieczeństwa. Ważna cecha, ponieważ magnesy będą używane przez dziecko. Ponadto jest to produkt polski a nie jakaś tam chińszczyzna :-) Nie wiem tylko jak długo magnesy wytrzymają, ale mam nadzieję, że Synek szybko ich nie zniszczy :-)
magnesy na lodówkę
magnesy na lodówkę


Okazało się, że przypadkowo kupiłam towar nie od zwykłego Allegrowicza ale od profesjonalnej firmy :-) Serdecznie dziękuję :-)


Ja osobiście jestem bardzo zadowolona z zakupu - to był naprawdę dobry wybór! Taka mała rzecz a frajda i zabawa niesamowita!

3 komentarze:

  1. Ale wesoła lodówka! :-) Frajda dla dzieciaczków takie naklejki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ... oczywiście nie naklejki, tylko fajne magnesy ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękujemy za tak przychylną recenzję naszych produktów. Jako firma dbamy o najwyższą jakość i bezpieczeństwo stosowanych materiałów. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą puzzli magnetycznych i innych gadżetów z folii magnetycznej.
    A Pani i Synkowi życzymy wspaniałej zabawy z magnesami od Media Mag :)
    Serdecznie pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń