poniedziałek, 9 listopada 2015

Eveline Cosmetics - Lakier do paznokci Mini Max quick dry & long lasting...

Dziś słów kilka odnośnie lakieru do paznokci Mini Max quick dry & long lasting od Eveline Cosmetics
eveline lakier
Do testowania otrzymałam dwa lakiery do paznokci w ciekawych odcieniach. Pierwszy, który wypróbowałam to kolor kawy z mlekiem - numer 048. Prawdę mówiąc, jest to mój ulubiony odcień, w swojej kosmetyczce mam mnóstwo lakierów w takich barwach - dlatego testowanie było samą przyjemnością.
eveline lakier 048
Lakier zamknięty jest w szklanej buteleczce o pojemności 5 ml, z czarną zakrętką z pędzelkiem, który jest dosyć gruby i szeroki, lekko wyprofilowany – łatwy w aplikacji lakieru. Na opakowaniu znajdują się podstawowe informacje, takie jak: nazwa i dane producenta, linia lakieru - Mini Max quick dry & long lasting, pojemność – 5 ml, kolor – 048, kod kreskowy, skład lakieru a także informacja, że produkt jest testowany dermatologicznie.
eveline lakier 048
Już przy nałożeniu pierwszej warstwy płytka paznokcia jest pokryta ładną barwą lakieru, nie widać prześwitów. Jednak dla uzyskania zadowalającego efektu - zawsze stosuję dwie warstwy lakieru. Lakier MiniMax rozprowadza się równomiernie i dokładnie, co więcej – nie pozostawia smug. Zaskoczyło mnie to, że lakier bardzo szybko schnie, przyzwyczajona jestem dłużej czekać aż lakier wyschnie – ten naprawdę szybko działa.
eveline lakier 048
Trwałość lakieru oczywiście zależy od wielu czynników i zakresu wykonywanych prac. W moim przypadku lakier utrzymuje się na paznokciach nawet do 5 dni (w stanie zadowalającym). Ważna cecha – lakier nie odpryskuje. Niestety ma to do siebie, że ściera się na końcówkach. Ale nie robią się też pęcherzyki powietrza.
eveline lakier 048
Kolor jest naprawdę ładny – z jednej strony wydaje się być delikatny i nieco neutralny, ale z drugiej strony wygląda jak jasny brąz czy też ciemny beż. Dla mnie jest to jednak kolor kawy z mlekiem. Dłonie naprawdę wyglądają delikatnie i estetycznie i zadbanie. Jest to dobra alternatywa dla osób, które lubią stonowane barwy. Poza tym kolor jest lśniący (ale nie perłowy czy brokatowy), paznokcie ładnie błyszczą.

eveline lakier
Lakier Mini Max quick dry & long lasting spełnił moje oczekiwania i to nie tylko pod względem koloru, ale też pod względem jakości. Gama kolorystyczna jest dosyć szeroka – każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie. Ja osobiście jestem zadowolona, że miałam możliwość poznać naprawdę dobre lakiery w tak niskiej cenie. Myślę, że niebawem powiększę swoją kolekcję lakierów od Eveline Cosmetics o kilka innych odcieni.
eveline lakier
Cena: ok. 5,99 zł / 5 ml - jest to chyba jeden z tańszych moich lakierów - jednak jakość jest naprawdę na wysokim poziomie. Polecam sprawdzić każdemu :-) 

1 komentarz: