środa, 18 listopada 2015

Wygrana I stopnia - BoboVita...

Kilka dni temu kurier przywiózł mi kolejną fajną przesyłkę od BoboVity. Paczka dotarła do mnie w tempie ekspresowym od dnia ogłoszenia wyników.
paczka od bobovity


Wzięłam udział w konkursie pt. "Przejrzyj nas na wylot", gdzie do wygrania było łącznie 50 nagród: 20 x nagroda główna oraz 30 x nagroda wyróżnienia. Tym razem udało mi się zdobyć nagrodę I stopnia :-)
wygrana w konkursie bobovita

Nagroda główna składa się z zestawu śniadaniowego firmy SKIP * HOP raz 5 różnych produktów BoboVita: dwie kaszki, deserek, obiadek i pierwsza łyżeczka - kalafior.
zestaw produktów bobovita
zestaw śniadaniowy skip hop
zestaw śniadaniowy skip hop


Uwielbiam te konkursy organizowane przez BoboVitę - to już mój trzeci szczęśliwy :-)
A mój Maluszek uwielbia smakołyki BoboVity!

Dziękuję BoboVita :-)

1 komentarz: