sobota, 21 listopada 2015

Moja wygrana paczka-sprzątaczka... :-)

Koniec tygodnia okazał się bardzo miły. Znów kurier odwiedził mnie z przesyłką. Kartonik nie był duży, ale trochę ciężki, domyślałam się co to może być... i miałam rację 
:-)
paczka-sprzątaczka


Ta miła przesyłka to wygrana w konkursie paczka-sprzątaczka. Każdego dnia losowanych jest 30 x zestaw produktów do sprzątania i 1 x iRobot Roomba 651 - który również zamierzam zgarnąć :-) Natomiast nagrodą główną jest 5 x roczne sprzątanie domu!
wygrana paczka sprzataczka

W skład mojego szczęśliwego zestawu produktów wchodziło aż 7 preparatów do sprzątania:

  1. Pronto - aerozol do mebli drewnianych
  2. Mr Muscle - płyn w rozpylaczu do czyszczenia łazienki 
  3. Mr Musclepłyn w rozpylaczu do czyszczenia kuchni
  4. Mr Muscle - płyn do szyb i innych powierzchni 
  5. Duck - środek do czyszczenia toalet
  6. Duck - żelowy krążek do toalety o zapachu morskim 
  7. Duck - zawieszka do toalet o zapachu cytrynowym
Wartość zestawu - ok. 62 zł :-)

Taka miła przesyłka wywołała u mnie ogromną chęć sprzątania... i w wesołym nastroju z uśmiechem na twarzy wysprzątałam cały dom :-)

Powiem więcej - mąż również wygrał taki sam zestaw produktów... tylko nie sprzątał domu... (jeszcze :-))

Więcej informacji znajduje się w regulaminie konkursu na stronie loterii.

1 komentarz:

  1. Gratuluję i życzę udanych porządków, produkty przydadzą się przed świętami :)

    OdpowiedzUsuń