wtorek, 22 grudnia 2015

Eveline Cosmetics - Lakier do paznokci - Mini Max quick dry & long lasting - nr 915

Ostatnio mam przyjemność testowania wiele ciekawych kosmetyków od Eveline Cosmetics, niektóre z nich to dla mnie zupełne zaskoczenie i wielkie odkrycie. Więcej informacji o wspaniałej przesyłce można znaleźć TUTAJ.

Do testowania otrzymałam m.in. dwa lakiery do paznokci w ciekawych barwach. Dziś chcę przedstawić moją opinię na temat lakieru do paznokci Mini Max quick dry & long lasting w odcieniu o numerze 915. 
lakier do paznokci Eveline

Lakier do paznokci o numerze 915 to według mnie odcień pastelowej zieleni, lekko miętowy. Dosyć ciekawy i wyrazisty kolor, osobiście rzadko używam takich odważnych kolorów ale dzięki temu, że miałam okazję wypróbować ten właśnie odcień – odkryłam nowe ciekawe oblicze moich pazurków:-)
lakier Eveline Cosmetics 915

Lakier zamknięty jest w szklanej buteleczce o pojemności 5 ml, z czarną zakrętką z pędzelkiem, który jest dosyć gruby i szeroki, lekko wyprofilowany – łatwy w aplikacji lakieru. Na opakowaniu znajdują się podstawowe informacje, takie jak: nazwa i dane producenta, linia lakieru - Mini Max quick dry & long lasting, pojemność – 5 ml, kolor – 915, kod kreskowy, skład lakieru a także informacja, że produkt jest testowany dermatologicznie.
lakier Eveline Cosmetics

Lakier bardzo dobrze, dokładnie i równomiernie się rozprowadza już przy nałożeniu pierwszej warstwy, nie widać prześwitów ani smug. Jednak ja preferuję nałożenie dwóch warstw lakieru. Ogromna zaleta tego lakieru - bardzo szybko schnie! Jeśli chodzi o trwałość – uważam, że to jeden z lepszych lakierów do paznokci – utrzymuje się nawet kilka dni (5-6) w idealnym stanie! Lakier jest bardzo trwały, nie odpryskuje, jedynie lekko się ściera na końcach. Poza tym zmywanie tego lakieru również nie przysparza trudności, łatwo i szybko się usuwa. Powiem szczerze – nie spodziewałam się takiego efektu. Być może odcień nie każdemu przypadnie do gustu, jednak takie barwy wspaniale prezentują się na stopach, zwłaszcza latem kiedy często chodzimy w klapakach czy innym obuwiu z odkrytymi palcami. Stopy wyglądają estetycznie i zadbanie. Ja osobiście jestem bardzo zadowolona z tego lakieru, cieszę się, że miałam możliwość odkryć piękny kolor i znaleźć niesamowicie trwały lakier w niskiej cenie (ok. 5-6 zł).
lakier Eveline Cosmetics

Lakier Mini Max quick dry & long lasting spełnił moje oczekiwania i z przyjemnością sięgnę po niego jeszcze wiele razy. Z chęcią zaopatrzę się również w inne odcienie lakierów do paznokci marki Eveline Cosmetics, bo naprawdę są trwałe.
zielony lakier eveline

Gdyby jednak komuś nie odpowiadał kolor miętowej zieleni - polecam lakier do paznokci w odcieniu kawy z mlekiem - numer 048 - również niesamowicie trwały i dobry jakościowo 
(więcej informacji TUTAJ).
lakier eveline 048



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz