sobota, 5 grudnia 2015

Moje wygrane na Facebook-u...

Kilka dni temu wzięłam udział w dwóch konkursach na Facebook-u. W jednym z nich do wygrania było 20 naszyjników z pereł hodowlanych, natomiast w drugim - 30 torb lnianych na zakupy. Tak się złożyło, że chętnych było mało, więc każdy, kto wziął udział w konkursie - wygrywał. 

Nagrodę należało odebrać osobiście w Centrum Zakupów - w dniu otwarcia nowej "Galerii" w moim mieście :-)

Naszyjnik z pereł hodowlanych - prezentuje się całkiem ładnie, myślałam, że będzie gorzej wyglądał :-) Nie spodziewałam się tak fajnego prezenciku :-) Naszyjnik jest ładnie zapakowany w torebkę z bardzo przyjemnego materiału :-)

Druga nagroda - lniana torba na zakupy. Tak się składa, że mój mąż również wygrał taką torbę w konkursie - i dlatego mamy dwie :-)


1 komentarz: