środa, 16 grudnia 2015

Eveline Cosmetics - Intensywnie zmiękczający zabieg kawowy do stóp 2w1- RECENZJA

INTENSYWNIE ZMIĘKCZAJĄCY ZABIEG KAWOWY 
- z serii Royal SPA - Eveline Cosmetics

Warto czy nie warto?
peeling Eveline Cosmetics

Producent zapewnia, że bogata formuła intensywnie zmiękczającego zabiegu kawowego pielęgnuje zniszczoną, twardą i suchą skórę stóp z tendencją do pękania i powstawania zrogowaceń oraz nagniotków.
zabieg kawowy

Cały zabieg podzielony jest na dwa etapy: 
KROK 1.
KAWOWY PEELING REDUKUJĄCY ZROGOWACENIA
"Rozdrobnione ziarna kawy usuwają martwy i twardy naskórek oraz intensywnie wygładzają stopy. Oczar wirginijski i wyciąg z jedwabiu wspomagają odnowę i likwidują zgrubienia skóry, jak również znakomicie odświeżają i regenerują."
kuracja do stóp SPA

KROK 2.
MULTIODŻYWCZA MASKA DO STÓP
"Dzięki 15-procentowej zawartości urea maska zmiękcza, regeneruje oraz likwiduje szorstkość skóry. Wyciąg z rumianku i naturalna betaina długotrwale zapobiegają pękaniu naskórka i redukują zrogowacenia a także tworzą na skórze wielofunkcyjną warstwę ochronną."
kuracja Eveline

Nie miałam wielkich oczekiwań odnośnie takiego kosmetyku „w saszetkach”. Nie do końca takie specyfiki do mnie przemawiają, kojarzą mi się raczej z próbkami, zaś w drogeriach rzadko zwracam na nie uwagę :-) Jednak muszę przyznać, że warto czasami zaryzykować i skusić się na takie saszetki. 
Dlaczego?

Postanowiłam wypróbować Intensywnie zmiękczający zabieg kawowy Eveline Cosmetics, który otrzymałam od Eveline Cosmetics wraz z innymi ciekawymi kosmetykami. Więcej o przesyłce pisałam TUTAJ

Wszystko wykonałam zgodnie z „instrukcją obsługi”. 

Jako pierwszy zastosowałam peeling redukujący zrogowacenia. Już przy otwieraniu saszetki poczułam przyjemny, kawowy zapach. W środku znajdowała się wystarczająca ilość peelingu - 6 ml w zupełności wystarczy aby rozprowadzić kosmetyk na obydwie stopy. Warto trzymać się zaleceń producenta i masować stopy przez kilka minut :-) Muszę przyznać, że małe grudki znajdujące się w saszetce wspaniale masują stopy. Następnie spłukujemy stopy letnią wodą. 
peeling kawowy
Drugim etapem jest zastosowanie multiodżywczej maski do stóp. Zawartość drugiej saszetki to tłusta i gęsta konsystencja kremowa o zapachu mentolowym z lekką kawową nutą. Również w tym przypadku trzymałam się wskazówek producenta i grubą warstwę maski nałożyłam na czystą i suchą skórę stóp. Pozostawiłam do wyschnięcia, zaś nadmiar wmasowałam okrężnymi ruchami.
maska Eveline Cosmetics

Cały zabieg wymaga poświęcenia trochę czasu, mi zajęło to ponad pół godziny (od momentu rozpakowania kosmetyku – aż do całkowitego wchłonięcia w stopy). Jednak uważam, że warto zarezerwować sobie ten czas i urządzić takie SPA w domowym zaciszu - aby cieszyć się naprawdę gładkimi i przyjemnymi w dotyku stópkami, ponieważ rezultat jest oszałamiający! Ja akurat lubię dbać o stopy i dlatego wykonanie zabiegu kawowego było dla mnie przyjemnością. Nie sądziłam jednak, że tak łatwo mogę pozbyć się delikatnie stwardniałego naskórka. Poza tym maska wspaniale nawilżyła moje suche stopy, które zrobiły się gładkie i niesamowicie miękkie. Świetnym rozwiązaniem okazała się opcja 2 w 1 - czyli peeling i maska. Nie mogłam uwierzyć, że takie dwie małe saszetki potrafią tak wiele! Nawet mąż się zdziwił, kiedy zobaczył moje stopy, które gładkością przypominają stópki naszego małego dziecka. Takie miłe w dotyku stopy to naprawdę przyjemne uczucie. Szukałam ostatnio tego produktu w Rossmannie, ale niestety – nie znalazłam :-( co mnie trochę zmartwiło. Być może za słabo rozglądałam się wśród sklepowych półek - albo szukałam nie w tym miejscu co trzeba :-) Mimo to, uważam, że to jeden z lepszych preparatów do stóp, który gwarantuje natychmiastowy rezultat. Myślę, że taki zabieg kawowy będę stosować kilka razy w miesiącu – bo okazał się dla mnie wspaniałym odkryciem. No i zacznę zwracać uwagę w sklepie na takie saszetki - bo jak się okazuje - zawartość może nas zaskoczyć :-)

Cena: ok. 3-4 zł/2x6 ml
zmiękczający zabieg do stóp
Dziękuję Eveline Cosmetics za kolejny wyśmienity produkt :-)


1 komentarz:

  1. Taki zabieg to coś dla mnie, uwielbiam wszelkie zmiękczacze do stóp :)

    OdpowiedzUsuń