wtorek, 1 grudnia 2015

Świąteczne życzenia od NIVEA :-)

Dziś w skrzynce na listy znalazłam kopertę od NIVEA. W środku znajdowała się świąteczna pocztówka ze zdjęciem mojego dziecka oraz krem Nivea - miniaturka 10 ml :-) To bardzo przydatny mały gadżet, który zawsze powinien znajdować się w damskiej torebce :-) Uwielbiam takie miłe przesyłki! A pocztówka... rewelacja, mój Aniołek na pierwszym planie (oczywiście ze względów prywatnych nie pokazuję pocztówki)
pocztówki świąteczne NIVEA

Każdy może wysłać do 10 szt. takich pocztówek. Wystarczy wejść na stronę http://www.nivea.pl/ i stworzyć własną kartkę świąteczną z dowolnie wybranym zdjęciem, a NIVEA wyśle ją do naszych bliskich wraz z niespodzianką :-) 
Ja wysłałam kilka takich kartek :-) Szkoda, że kartki można wysyłać jedynie na terenie kraju :-( Chętnie wysłałabym kilka takich miłych niespodzianek za granicę. No cóż, te zagraniczne pocztówki świąteczne wyślę osobiście :-)

Dziękuję NIVEA :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz