czwartek, 24 grudnia 2015

TYMBARK - poduszka w kształcie kapsla "Przytul mnie"

Jakiś czas temu na stronie https://dajcosodsiebie.tymbark.com wzięliśmy z mężem udział w konkursie TYMBARK. Do wygrania były m.in. poduszki w kształcie kapsla Tymbark "Przytul mnie" i inne nagrody. 
Jednemu z nas się poszczęściło i dziś otrzymaliśmy mięciutką przesyłkę...
poduszka tymbark
Większa koperta a w środku... wyczekiwana poduszka! :-)
poduszka tymbark
poducha tymbark

Powiem szczerze... niby wyprodukowano w Chinach ale jakość REWELACYJNA! Poduszka jest naprawdę bardzo ładna i do tego niesamowicie miękka! Wesoły zielony kolor każdemu poprawi nastrój! Niby drobiazg... ale jak cieszy? 
Warto więc mieć w domu taką przytulankę :-)
poduszka tymbark
Uwielbiam takie gadżety... :-)
Dziękuję TYMBARK!

3 komentarze:

  1. Mnie tez i czekam ile czekała pani na nagrodę i poczta przyszla czy kurierm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że na poduszkę czekałam 3-4 tygodnie :-)

      Usuń