poniedziałek, 13 lutego 2017

Wygrana w konkursie KAMIS...

Takie poniedziałki to ja lubię - dziś odwiedziło mnie dwóch kurierów, którzy dostarczyli ciekawe niespodzianki. Pierwszy, który przyjechał - GLS - przywiózł mi średniej wielkości kartonik!
wygrana kamis


Otwieram dalej, przecinam taśmę a w środku... kolejny kartonik owinięty folią bąbelkową. 
kamis konkurs


Takie przesyłki zawsze poprawiają mi nastrój! Nawet mój kochany 2-latek z ogromnym zaciekawieniem "otwiera" tajemnicze paczki! 

Zaglądamy więc dalej - ja już wiem co to będzie:-)
pojemnik na przyprawy


Jakiś czas temu wzięłam udział w jubileuszowej loterii promocyjnej organizowanej przez KAMIS - smaki 25-lecia (edycja świąteczna)
Do wygrania było:
  • 1 nagroda główna - 25.000 zł - niestety, mi się nie udało tym razem:-( 
  • były również nagrody II stopnia - 2.500 standów na przyprawy o wartości regulaminowej 99 zł! 
Właśnie stałam się szczęśliwą posiadaczką jednego z nich...
standy kamis

Prawdę mówiąc szansa na wygraną w konkursie była duża - nie trzeba było specjalnie się starać, wymyślać, wierszyków pisać, na głowie stawać ani takich tam podobnych... :-) Aby wygrać, należało dokonać zakupu dwóch dowolnych produktów KAMIS a następnie zagłosować na smak 25-lecia! I liczyć na szczęście:-) Chyba większość z nas kupuje przyprawy, dlatego w okresie objętym promocją częściej kupowałam produkty KAMIS! Potrzeba też poświęcić odrobinę czasu aby zagłosować na dowolny smak 25-lecia! A kiedy już otrzymałam informację o wygranej musiałam wysłać listem poleconym dowód zakupu wraz z oświadczeniem i moimi danymi. I tyle...  Jak widać - udało się!
wygrana w konkursie kamis

A ponieważ jestem gadżeciarą i lubię takie fajne nagrody - konkurs sprawił mi dużo radości - a moje potrawy smakowały jeszcze lepiej dzięki przyprawom KAMIS. Teraz mam 12 szklanych pojemniczków, w których będę przechowywała moje ulubione przyprawy - bazylię, oregano, majeranek, tymianek, sól czosnkową, pieprz... i tak dalej... :-)

Kto jeszcze wygrał?

3 komentarze: