wtorek, 14 lutego 2017

Żel micelarny 3 w 1 - Garnier

Jakiś czas temu listonosz przyniósł nam drobną paczuszkę! Okazało się, że zostałam wybrana do przetestowania Żelu Micelarnego 3 w 1 od Garnier! A wszystko to dzięki portalowi wizaz.pl
żel micelarny garnier


Do testów otrzymałam pełnowartościowy kosmetyk NOWOŚĆ - Żel Micelarny do twarzy 3 w 1 - marki Garnier o pojemności 200 ml! Niestety nie znalazłam na opakowaniu daty ważności:-(

Żel przeznaczony do skóry normalnej i mieszanej. Jego zaletą jest 3 w 1 czyli:
  1. Usuwa makijaż
  2. Oczyszcza
  3. Matuje
Produkt jest testowany dermatologicznie i okulistycznie.

garnier żel


Butelka z pompką to wyśmienite rozwiązanie - daję za to duży plus, zawsze nabierzemy odpowiednią ilość kosmetyku i dzięki temu jest on wydajniejszy! 

Po zastosowaniu kosmetyku naprawdę mam uczucie dokładnie oczyszczonej i odpowiednio nawilżonej skóry twarzy. Ogólnie mogę ocenić kosmetyk bardzo dobrze, choć dla mnie ma on jedną przeszkodę. Coś, co dla jednych może być zaletą - dla innych niestety może okazać się wadą. A mianowicie chodzi o zapach - a dokładniej mówiąc - brak zapachu! Produkt jest bezzapachowy! Niestety, dla mnie jest to minus! Wielokrotnie pisałam, że lubię, gdy kosmetyk poza tym, że dobrze działa powinien ładnie pachnieć. Bardzo lubię produkty Garniera! A moim ulubionym jest tonik (numer 1), którego używam regularnie od kilku lat - to właśnie tonik marki Garnier! Tak, tak, ten zielony z ekstraktem z winogron, który wspaniale delikatnie pachnie i doskonale odświeża skórę twarzy, jest również całkowicie bezalkoholowy! 
Ale dziś nie o toniku miałam pisać...

Wracając do Żelu Micelarnego 3 w 1 - moja opinia jest pozytywna z uwagi na wielofunkcyjność kosmetyku, na jego delikatne działanie a także na fakt, że nie podrażnia on skóry. Poza tym można go stosować również do demakijażu oczu! Doskonale oczyszcza skórę pozostawiając uczucie świeżości. Ale czy kupię ponownie ten kosmetyk? Prawdopodobnie nie. A tylko dlatego, że jest on bezzapachowy! Rynek kosmetyczny oferuje całą gamę przeróżnych kosmetyków do demakijażu - jest w czym wybierać i z pewnością znajdę coś o przyjemnym zapachu i równie wysokiej jakości.
garnier żel


2 komentarze:

  1. Mysle ze jest dobry bo do płynu się już przekonałam pisząc recenzje na moim blogu ☺




    to i na żel się może skusze a coooooo 😜

    OdpowiedzUsuń