niedziela, 12 marca 2017

Activia i Streetcom - kolejne testowanie... #Activia

Zostałam Ambasadorką Activii:-)

Dzięki portalowi Streetcom mamy możliwość przetestować tym razem jogurt naturalny z dodatkami - ACTIVIA!

Wybrani Ambasadorzy muszą samodzielnie dokonać zakupu jogurtów Activia a następnie wysłać paragon i oczekiwać zwrotu kosztów. 


Aby otrzymać zwrot kosztów, należy zakupić 10 produktów:
  • 2 × jogurt naturalny Activia w kubeczkach 120 g
oraz każdy smak z wymienionych jogurtów naturalnych z dodatkiem owoców:
  • 1 × dwupak Activia jogurt naturalny i brzoskwinie,
  • 1 × dwupak Activia jogurt naturalny i truskawki,
  • 1 × dwupak Activia jogurt naturalny i maliny,
  • 1 × dwupak Activia jogurt naturalny i śliwki.
activia streetcom

Niestety w naszym Kauflandzie nie było jogurtów o smaku maliny w dwupaku:-(

Aby tak jak ja - zostać Ambasadorem i uczestniczyć w różnych ciekawych kampaniach Streetcom - wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny, czasem wypełnić ankietę i czekać na zaproszenie. A kampanie naprawdę są różnorodne i bardzo fajne :-) 

Polecam...

#Activia #InSync #KobietyInSync #LiveInSync #ŻycieInSync

3 komentarze:

  1. Proszę powiedzieć mi,czy dostałaś e-mail,że jesteś w ambasadorką i tak dalej czy np masz tylko na stronie aplikację do wgrania paragonów?Ja nic nie dostałam a mam na swoim profilu na streetcom aplikację do wgrania paragonów i na zdjęcie z zakupów.Takie to trochę niezrozumiałe dla mnie.Pisałam do nich na fb to mi na pisali,że wszystko mam na swoim profilu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kampanię w moim profilu z aplikacją do wgrania paragonów i dodatkowo dostałam 2 e-maile odnośnie kampanii:-) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń