wtorek, 21 marca 2017

Projekt Zalando z trnd... #WIOSNAzZALANDO

Paczki, paczuszki, przesyłki, przesyłeczki... tak właśnie uwielbiam rozpoczynać tydzień :-) 

Dziś odwiedził nas kurier GLS, wręczając dwie fajne przesyłki. Jedną z nich był niewielki kartonik. Tym razem, dzięki platformie trnd.pl zostałam 1 z 3.000 Ambasadorów, którzy wezmą udział w modowym projekcie Zalando! 

zalando trnd
Rewelacja!!!

Zalando.pl - owszem, znam, jednak bardziej ze słyszenia:-) 

Chyba większość zna tą platformę, to przecież mocno rozreklamowany sklep internetowy. Jednak jakoś tak się składa, że nie robiłam tam jeszcze zakupów. Zawsze wydawało mi się, że to drogi sklep - choć z drugiej strony ciuchy są przecież markowe.

Dzięki projektowi, zostałam niejako "zmuszona" (pozytywnie) do bliższego poznania... I bardzo się z tego cieszę, tym bardziej, że mogę sobie coś wybrać i skorzystać z karty rabatowej o wartości 100 zł. A znając mnie, pewnie moje zakupy przekroczą stówkę... :-)

Aplikacja mobilna zalando - to świetna sprawa, niesamowite ułatwienie w dzisiejszym, zabieganym świecie! Smartfona noszę praktycznie wszędzie więc łatwiej mi zapoznać się z asortymentem sklepu... a jest w czym wybierać. Setki, tysiące produktów... Uff, sporo tego...

Jednak wracając do projektu...

W paczce znajdowały się materiały przydatne w projekcie:


  • list powitalny,
  • Przewodnik Projektu trnd
  • Książeczka "Twoje badanie opinii"
  • Karta upominkowa o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepie internetowym Zalando
  • 5 kuponów rabatowych - każdy ze zniżką 20 % (przy zakupach min. 200 zł) - dla znajomych i przyjaciół
  • czarna torba (naprawdę świetna!)
projekt zalando z trnd

Cóż, to był naprawdę miły poniedziałek :-)

Zatem zaczynamy przygodę z zalando.pl


#WIOSNAzZALANDO

#ZALANDOSTYLE

7 komentarzy:

  1. Gratulacje, mi nie udało się załapać do tej kampanii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dalej czekam na kuriera ;) Nie wykupcie wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, ja już drugi dzień przeglądam zalando i nie wiem co wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki TRND ja i moi przyjaciele mogliśmy poznać stronę Zalando i ją wypróbować robiąz zakupy. A jakie są moje wrażenia?? Bardzo podoba mi się że mam gotowe stylizacje do wyboru. Zamówiłam dwie bluzki- kurier dostarczył mi je po 4 dniach. Uważam że zakupy z Zalando są bardzo bezpieczne i jestem spokojna o to że zakupione rzeczy dojdą na czas. Jest to dla mnie duża oszczędność czasu bo nie muszę biegać po sklepach a ciuchy zamawiałam pijąc ulubiona herbatę :)
    Zalando oferuje nam ogromny wybór ciuchów, obuwia i akcesoriów. Zakupy z Zalando są bezpieczne, można wybrać preferowana forme płatności- ja odpłacałam różnicę kurierowi. W Zalando możliwy jest całkowicie darmowy zwrot oraz wysyłka. Na zwrot towaru mamy 100 dni bez podania przyczyny. Czas dostawy jest niezwykle krotki i wynosił w moim przypadku 4 dni od momentu złożenia zamówienia. delikates80
    #wiosnazzalando

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo zadowolona z zakupu i użytkowania torebki.
    Minęło już prawie 3 tygodnie od zakupu i jakość widzę jest dobra nie tak jak te kupowane na bazarze tzw. chińczyki

    OdpowiedzUsuń
  6. I co Pani kupiła? HwiosnazZalando to świetny projekt i bardzo sie cieszę że wzięłam również w nim udział

    OdpowiedzUsuń
  7. I co Pani kupiła? HwiosnazZalando to świetny projekt i bardzo sie cieszę że wzięłam również w nim udział

    OdpowiedzUsuń