poniedziałek, 11 stycznia 2016

Książka za 1 gr "Ryby" - LIDL ...

W sieci sklepów LIDL można było otrzymać książkę "RYBY SĄ SUPER". Należało dokonać zakupu na kwotę powyżej 50 zł - i otrzymać naklejkę. 6 takich naklejek upoważnia nas do otrzymania książki - za 1 gr.
książka z LIDL-a

Wiem, że połowa Polski cieszy się taką książką - oczywiście książkę mam i ja :-)

A czy książka jest ciekawa? Hmm... słyszałam wiele opinii na jej temat - jednym się podoba, inni są mniej zadowoleni. Chyba to wszystko zależy od naszego trybu życia, od naszych upodobań kulinarnych itd... Mi osobiście książka jest dosyć ciekawa, można coś smacznego wybrać. Na uwagę zasługuje również szata graficzna, która w mojej ocenie jest wysoka. Dobry jakościowo papier zawiera mnóstwo bardzo ładnych fotografii :-)

Książka Lidl
Smacznego :-)

1 komentarz: