piątek, 15 stycznia 2016

Nagroda od "Cukier Królewski"...

Dziś listonosz zapukał do moich drzwi i wręczył mi bąbelkową kopertę :-) 
Domyślałam się co to takiego...
przesyłka
Jakiś czas temu można było zgłaszać się do konkursu "Zimowa kuchnia", którego organizatorem był Cukier Królewski.
ręcznik kuchenny
Wystarczyło dokonać zakupu dwóch produktów Cukru Królewskiego, wypełnić formularz i wybrać nagrodę :-) Do wyboru były trzy ręczniczki (ściereczki) kuchenne z fajnymi napisami :-)

1. CAŁUJĘ LEPIEJ, NIŻ GOTUJĘ 


2. NA GOTOWANIE I MIŁOŚĆ ZAWSZE ZNAJDĘ CZAS 


3. W KUCHNI RZĄDZĘ JA !


czerwona ścierka
Co ciekawe - w moim mieście naprawdę trudno było znaleźć produkty Cukier Królewski. Jednak dzięki mojej determinacji i cierpliwości męża - udało się. I dziś otrzymałam wybrany ręczniczek, który naprawdę jest uroczy :-) Wspaniała ozdoba mojej kuchni :-)
gadżety

Uwielbiam takie gadżety, mogłabym dostawać je codziennie :-)

2 komentarze: