środa, 13 stycznia 2016

Nagroda w konkursie Rossmanna...

Jeszcze w starym roku wzięłam udział w konkursie organizowanym przez Rossmann-a "Wspieramy troskliwe Mamy". Dziś odebrałam nagrodę II stopnia :-)
wygrana w Rossmannie

Zgłoszeń było około 2000 a nagród zaledwie 165 

Szkoda, że nie zdobyłam nagrody I stopnia :-( a były to roboty iRoomba - 15 sztuk.

Jednak cieszę się, że znalazłam się wśród szczęśliwych zdobywców nagrody II stopnia, których było zaledwie 150 :-) Biorąc pod uwagę ilość zgłoszeń to i tak myślę, że zostałam wyróżniona :-)

A co trzeba było zrobić?
Konkurs skierowany był do posiadaczy karty Rossnę. W dniach 24.10-24.11.2015 r. należało wypełnić formularz i odpowiedzieć na pytanie:
"Napisz wierszykiem jak bawisz się ze smykiem" - czyli oceniana była kreatywność :-)
wygrana z rossmanna

Moja wygrana składa się z 5 produktów o wartości ok. 50 zł (zgodnie z regulaminem).

W paczce znajdują się następujące produkty Nestle:
  • Kaszka mleczno-ryżowa "5 owoców" / po 9 miesiącu - 230 g,
  • Kaszka do picia mleczno-pszenna z herbatnikami / po 6 miesiącu - 200 ml,
  • Mleczny deserek o smaku waniliowym / po 6 miesiącu - 4 kubeczki po 100 g,
  • Mleko modyfikowane JUNIOR z Miodem / od 1 roku - 350 g,
  • Kaszka mleczna 5 zbóż z żółtymi owocami JUNIOR / po 12 miesiącu - 250 g.
wygrana rossmann

Tak się składa, że mój Aniołek skończył już roczek, więc nagroda jest idealnie trafiona do naszego wieku. Część z tych produktów miałam już okazję wypróbować i polubić. Nowością są dla nas produkty JUNIOR, których wcześniej nie próbowaliśmy :-) Mój kochany Skarbek uwielbia produkty Nestle, dlatego jeszcze bardziej cieszę się z wygranej, bo wiem, że wszystko zje z apetytem :-)
rossmann konkurs

Dziękujemy Rossmann, dziękujemy Nestle :-)

6 komentarzy:

  1. gratuluje :*

    ________________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie Rossmanowe konkursy. Jak jescze byłam konkursową wyjadaczką, to często udawało się u nich wygrywać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ela fantastycznie! Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratki, ja wierszykow nie umiem tworzyc

    OdpowiedzUsuń