poniedziałek, 30 maja 2016

Bonduelle... testowanie z MamaDu

Niedawno otrzymałam kolejną ciekawą przesyłkę w ramach testowania produktów :-)
mamadu


Tym razem portal MamaDu i Babyonline zaprosili mnie do udziału w wypróbowaniu serii produktów marki Bonduelle :-)
paczka od mamadu

W otrzymanej przesyłce znajdowały się produkty Bonduelle:

  • Cieciorka Gotowana Na Parze 425 ml
  • Soczewica Gotowana Na Parze 425 ml
  • Czerwona Fasola Gotowana Na Parze 425 ml
  • Czerwona Fasola Gotowana Na Parze 212 ml
  • Biała Fasola Cannellini Gotowana Na Parze 425 ml
  • Biała Fasola Cannellini Gotowana Na Parze 212 ml
bonduelle

Testowanie bardzo przyjemne a produkty marki Bonduelle od dawna są moimi ulubionymi. 

Przygotowałam (wg własnego pomysłu) pyszną i bardzo prostą sałatkę z Czerwonej Fasoli Gotowanej Na Parze :-)
sałatka z czerwoną fasolą

Składniki:
  • puszka Czerwonej Fasoli Gotowanej Na Parze Bonduelle,
  • puszka kukurydzy Bonduelle,
  • ananas w puszce,
  • ugotowany makaron (np. świderki),
  • 1 czerwona papryka,
  • ser żółty (pokrojony w kostkę),
  • świeży szczypiorek,
  • sól, pieprz ziołowy,
  • majonez.
Wszystkie składniki wymieszać (proporcje wg uznania) :-)

Ja i moja rodzina uwielbiamy taką szybką sałatkę. Idealnie nadaje się jako dodatek do grilla lub na piknik :-) Choć przy każdej innej okazji smakuje wyśmienicie :-)
Polecam :-)

2 komentarze: