środa, 4 maja 2016

Żywiec Zdrój Soczysty...

Kolejna przesyłka dotarła do mnie na majówkę :-) Niewielki kartonik, ale dosyć ciężki...
paczka od testmetoo


Tym razem dzięki TestMeToo mam możliwość przetestowania nowej wody smakowej - Żywiec Zdrój Soczysty.
woda żywiec zdrój


Do testowania zaproszono aż 2000 osób!

Do testów otrzymałam 6 butelek (każda 500 ml) wody Żywiec Zdrój Soczysty - o smaku jabłkowym. 
testowanie wody


Producent opisuje swój nowy produkt jako Napój niegazowany jabłkowy, pasteryzowany. Dla mnie jest to woda smakowa :-)

Składniki: naturalna woda mineralna 91%, cukier, sok jabłkowy z zagęszczonego soku jabłkowego 4%, ekstrakt jabłkowy, regulator kwasowości: kwas cytrynowy, aromat, aromat naturalny.

Wartość odżywcza w 100 ml:
 - wartość energetyczna - 84,9 kJ/20,3 kcal
 - węglowodany (w tym cukry) - 4,8 g
a także informacja "produkt zawiera znikome ilości tłuszczu (w tym kwasów nasyconych), białka i soli".


zywiec zdrój


Co prawda nie jestem fanką wód smakowych, jednak ta wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Smak jest delikatny, lekki i orzeźwiający. A ponieważ lubię napoje i soki jabłkowe - nowa woda Żywiec Zdrój Soczysty przypadła mi do gustu :-) Nie wiem czy woda ta już pojawiła się na sklepowych półkach, jednak przy okazji najbliższych zakupów sprawdzę to:-)

2 komentarze: