piątek, 22 kwietnia 2016

Nivea Repair & Targeted Care

Jakiś czas temu dotarła do mnie kolejna mała przesyłka.

Tym razem zostałam zaproszona przez NIVEA do przetestowania dwóch kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji włosów zniszczonych. 
    1. Szampon pielęgnujący Repair & Targeted Care
    2. Odżywka pielęgnująca Repair & Targeted Care
nivea

Kosmetyki, które otrzymałam do testowania przeznaczone są do włosów zniszczonych - suchych i łamliwych. 

Nowa linia produktów NIVEA oparta została na formule Nutri-Esencja, która zawiera drogocenny olejek makadamia oraz Eucerit. 

Repair & Targeted Care z Systemem Inteligentnej Odbudowy - to linia kosmetyków dla ochrony i odbudowy zniszczonych fragmentów włosów tam gdzie potrzeba:
  • pielęgnuje wykrywając zniszczone fragmenty włosów i odbudowuje je dokładnie tam, gdzie potrzeba
  • wzmacnia włosy poprzez odbudowę ich wnętrza,
  • chroni włosy przed uszkodzeniami i zapobiega ich łamaniu.


Po dłuższym stosowaniu tych kosmetyków moje włosy naprawdę uległy znacznej poprawie. Wyglądają na zdrowe i zadbane, nie są już tak zniszczone jak wcześniej:-) Szampon przyjemnie pachnie i dobrze się pieni, jest dosyć wydajny. Odżywka natomiast nie obciąża włosów, wystarczy wmasować niewielką ilość odżywki w mokre włosy a następnie dokładnie spłukać. Należy jednak pamiętać, żeby osiągnąć oczekiwany rezultat - szampon i odżywkę trzeba stosować systematycznie przez pewien czas - aż do uzyskania zadowalających efektów. W moim przypadku wystarczyły po jednym opakowaniu szamponu i odżywki by włosy odzyskały swoją dawną witalność. Już wiem, że w przyszłości pewnie jeszcze nie raz skorzystam z tych kosmetyków, gdy moje włosy będą potrzebowały odbudowy i regeneracji! Uważam, że są to dobre kosmetyki w przyzwoitej cenie. 

3 komentarze:

  1. Znam te kosmetyki, bardzo je polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście nie mam problemów ze zniszczonymi, przesuszonymi włosami... niestety w przypadku mojej szesnastoletniej córki sprawa wygląda inaczej :( Kosmetyki Nivea jednak obie bardzo lubimy, więc będziemy miały na uwadze tą serię. :) Swego czasu korzystałam Diament Gloss i byłam niesamowicie zadowolona!

    OdpowiedzUsuń