środa, 6 kwietnia 2016

Werther's Original -> Paczka Ambasadora...


Dziś otrzymałam kolejną, miłą i bardzo słodką przesyłkę, którą doręczył kurier InPost :-)

Tym razem zostałam zaproszona przez Rekomenduj.to do przetestowania (wraz z rodziną i przyjaciółmi) cukierków z dzieciństwa - Werther's Original!
werthers original

Paczka Ambasadora to dosyć ładne kartonowe pudełko.

A w środku... znalazłam aż 13 opakowań cukierków Werther's Original
  • 12 opakowań Werther's Original Creamy Filling - Cukierki śmietankowe z nadzieniem karmelowym - NOWOŚĆ
  • 1 opakowanie Werther's Original Cream Candies - Cukierki śmietankowe

Dodatkowo znajdowały się również ulotki, książeczka Ambasadora a także pocztówka :-)
werthers original
werthers original

"Cukierki Werther's Original Creamy Filling są wyjątkowe:
  • śmietankowy cukierek, który zaskakuje delikatnym, karmelowym wnętrzem,
  • bogaty smak przypomina, że Ty także jesteś kimś wyjątkowym,
  • unikalna receptura łączy prawdziwe masło i świeżą śmietankę,
  • ponad 100 lat tradycji,
  • najwyższa jakość Werther's Original"
paczka ambasadora

To jeszcze nie wszystko... 

Każdy może wziąć udział w konkursie i wygrać jedną z 50 słodkich nagród.

Szczegóły konkursu dostępne na stronie http://swiatkarmelu.pl


5 komentarzy:

  1. Super Ela! Pamietam je dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję kochana!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nam również udało się dostać do słodkiej kampanii Werther’s Original Creamy Filling .Właśnie zaczęliśmy testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja ale pyszna paczka .Mi się nie udało .

    OdpowiedzUsuń