niedziela, 10 kwietnia 2016

Paczka sprzątaczka Vol. 2

Znów coś do nas dotarło... 

Nareszcie, bo już dawno kurierzy nas nie odwiedzali:-)


Tym razem Poczta Polska przywiozła nam taki kartonik...

paczka sprzątaczka 2

Okazało się, że mój kochany mąż wygrał Loterii Paczka-Sprzątaczka - edycja 2 nagrodę II stopnia - zestaw produktów do sprzątania.

Czyli co? 
Kto wygrał - ten sprząta?
paczka sprzątaczka 2
Nagroda składa się z 5 produktów (środki czystości):
  1. Mr Muscle płyn do czyszczenia łazienki,
  2. Mr Muscle płyn do czyszczenia szyb,
  3. Pronto Multi-Surface rozpylacz,
  4. Duck płyn do czyszczenia toalet,
  5. Duck Fresh disks.
Wartość nagrody - ok. 50 zł. 
wygrana paczka sprzątaczka


W paczce był również list z gratulacjami :-)
paczka sprzątaczka 2

W Loterii można wygrać inne atrakcyjne nagrody, m.in. myjkę do okien Vileda Windomatic a także roczne sprzątanie domu :-)

Dziękujemy :-)

...i gramy dalej...

5 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie wygrałam, więc nie muszę sprzątać ;)

    Zapraszam na konkurs z Canpol babies z uroczymi "Sówkami" :)

    http://testowaniaczas.blogspot.com/2016/04/konkurs-sowki-z-canpol-babies.html

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie wygrałam takiego zestawu więc chyba też nie muszę sprzątać. Dobra, żartuję już wymyłam wszystko na błysk! :D Gratulacje wygranej, bardzo fajny blog, podoba mi się. Pozdrawiam gorąco a w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń