piątek, 8 kwietnia 2016

Emolium - Łagodna emulsja micelarna do twarzy

Jakiś czas temu dotarła do mnie kolejna miła przesyłka...

Okazało się, że dzięki portalowi wizaz.pl zostałam zaproszona do przetestowania Łagodnej emulsji micelarnej do twarzy firmy Emolium :-) 


Tym razem grupa 150 osób miała za zadanie wypróbować i ocenić kosmetyk przeznaczony do skóry wrażliwej, podrażnionej i skłonnej do alergii. Moja skóra właśnie taka jest, dlatego cieszę się, że mogłam uczestniczyć w testach i poznać nowy produkt marki Emolium. 


A co do samej marki... 


Emolium poznałam niedawno, kiedy na świecie pojawił się mój Synek. Stosowałam produkty Emolium przeznaczone dla niemowląt od 1. dnia życia i prawdę mówiąc - byłam (i nadal jestem) zachwycona tymi kosmetykami. Skóra dziecka została odpowiednio nawilżona, bez podrażnień i innych przykrych dolegliwości. Dlatego też byłam bardzo ciekawa Emulsji micelarnej do oczyszczania skóry suchej, wrażliwej i atopowej. 



Producent, na opakowaniu dosyć wyraźnie opisał swój produkt, podając zastosowanie i sposób użycia a także wymienił wszystkie zawarte składniki. 





Informacje znajdujące się na opakowaniu są dla mnie niezwykle ważne, ponieważ kosmetyk jest hypoalergiczny, nie zawiera mydła, SLS, SLES ani parabenów. Dodatkowo emulsja micelarna została przebadana dermatologicznie i okulistycznie. Jest to szczególnie ważne dla kogoś, kto ma wadę wzroku i nosi soczewki kontaktowe - czyli dla mnie:-) Okazuje się, że Łagodna emulsja micelarna nie podrażnia oczu, jest łagodna i delikatna a jednocześnie idealnie zmywa makijaż. Konsystencja kosmetyku przypomina mleczko, zapach jest słabo wyczuwalny.

Po dłuższym stosowaniu Łagodnej emulsji micelarnej mogę stwierdzić, że na rynku znalazł się jeden z lepszych kosmetyków przeznaczonych do oczyszczania skóry suchej, wrażliwej i atopowej. Emolium nie tylko nie uczula i nie podrażnia mojej skóry to jeszcze idealnie ją oczyszcza, pozostawiając miękką i gładką w dotyku. 

Cena kosmetyku: ok. 20-30 zł/ 250 ml

Polecam ten produkt.

Dziękuję wizaz.pl 
Dziękuję Emolium.

4 komentarze:

  1. Lubię ich produkty. Łagodne da delikatnej skóry dziecka

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam właśnie bardzo ciekawa tej emulsji, może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam z czystym sumieniem każdej kobiecie z bardzo wrażliwą cerą - u mnie dopiero Emolium nie podrażniło skóry. Zazwyczaj zamawiam przez Internet w Melissie, bo w aptekach stacjonarnych ceny potrafią zbić z nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam już kiedyś możliwość przetestować i jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń