piątek, 20 maja 2016

Wygrana w konkursie...

Dawno, dawno temu... był sobie konkurs...

Nagroda już dawno do mnie dotarła... ale dopiero dziś znalazłam wolniejszą chwilę aby opisać moją wygraną w konkursie organizowanym na stronie babyonline.pl - "Nasze rozstanie z pieluchą".

Zadanie konkursowe polegało na dokończeniu wierszyka "Nasze z pieluchą rozstanie..."

Do wygrania było 10 zestawów nagród składających się z kocyka dziecięcego i ręcznika z kapturkiem. Cieszę się, że moja kreatywność została doceniona :-) Nie wiem jak dużo było zgłoszeń, ale nagród niewiele (w tym jedna moja:-). 

Otrzymana nagroda jest naprawdę bardzo fajna. Niezwykle uroczy i miły w dotyku kocyk a także ręcznik z kapturkiem z pewnością przydadzą się każdej mamie, która ma w domu małego kochanego Brzdąca :-)

Kocyk dziecięcy o wymiarach 105 x 150 - 100% bawełna

Ręcznik z kapturkiem - rozmiar 90 x 90 - 100 % bawełna

Firma Zwoltex oferuje wysokiej jakości produkty polskiego pochodzenia. Nie znałam wcześniej tej firmy. Dzięki wygranej mam okazję poznać i wypróbować naprawdę świetne jakościowo produkty. Z przyjemnością zajrzę do nich jeszcze raz :-)

Firma ta działa od ok. 70 lat jako producent ręczników, ściereczek kuchennych oraz innych tekstyliów do domu. Posiada różne certyfikaty, m.in. jako produkty bezpieczne dla dziecka.


Więcej informacji: https://zwoltex.pl


2 komentarze: