piątek, 16 września 2016

Jogobella... projekt z trnd.pl

Dziś kurier GLS dostarczył nam kopertę...
projekt trnd

A w kopercie tej... kolejna koperta...
projekt trnd

... w kopercie znalazłam:
  • list powitalny w projekcie Jogobella, 
  • Przewodnik projektu,
  • książeczkę "Twoje badanie opinii",
  • matę śniadaniową :-)

TRND JOGOBELLA

Dzięki platformie trnd.pl znów mamy okazję przetestować nowość! Tym razem projekt dotyczy nowych jogurtów Jogobella!

Moim zadaniem jest wypróbować i ocenić (wraz z przyjaciółmi) nowe jogurty Jogobella:

  • Jogobella Musli,
  • Jogobella Breakfast,
  • Jogobella 8 Zbóż.

W projekcie mogę zakupić łącznie 36 jogurtów Jogobella (w tym 18 szt. przeznaczone jest dla mnie oraz 18 szt. dla moich bliskich, znajomych i przyjaciół). 
jogobella mata

Tak więc wybieramy się na zakupy... a już za kilka dni pierwsze wrażenia z testowania... 

3 komentarze:

  1. Gratulacje :) Ja tym razem niestety nie testuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również uczestniczę w tym projekcie! Uwielbiam jogurty i wszelkie mleczne deserki, dlatego bardzo się cieszę, że mogę poznać trzy nowe warianty jogurtów Jogobella. Do tej pory spróbowałam Jogobella Breakfast oraz 8 zbóż, testowanie Jogobelli Musli dopiero przede mną. Jogurty są bardzo smaczne, nie za słodkie, mają dużo dodatków i są w kilku wariantach smakowych, co mi bardzo odpowiada, bo mogę wybrać to, na co akurat mam ochotę. Moim bliskim również smakują te przekąski, więc z czystym sumieniem polecam wszystkim. Ranna28

    OdpowiedzUsuń
  3. Również biorę udział w projekcie :) Zaskoczył mnie fakt, że te jogurty są naprawdę bardzo smaczne! Bardzo podoba mi się również fakt, że jest tyle wariantów smakowych, dzięki czemu każdy może znaleźć coś dla siebie. Według mnie najlepsza jest Jogobella Breakfast Strawberry, jednak wśród moich znajomych opinie są podzielone :) Mimo wszystko jest to wspaniała, a przede wszystkim smaczna przekąska, dlatego polecam każdemu spróbować :)

    OdpowiedzUsuń