czwartek, 29 września 2016

Płatki śniadaniowe Corn Flakes... Nestle

Mój ulubiony kurier GLS znów dostarczył nam niespodziankę :-)
corn flakes


Dosyć lekki kartonik, który kryje w sobie smakołyki... 

Klub Ekspertek www.ofeminin.pl zaprosił mnie do przetestowania nowych płatków śniadaniowych Corn Flakes od Nestle. Myślałam, że otrzymam jedną paczuszkę - Corn Flakes Choco - jako NOWOŚĆ - bo takie były prezentowane podczas zgłoszenia! Nie spodziewałam się, że przesyłka będzie większa! Dlatego jest mi jeszcze bardziej miło:-) Zresztą, Nestle potrafi zaskakiwać...
corn flakes


Przesyłka zawierała aż pięć opakowań płatków śniadaniowych:
  • Corn Flakes - chrupiące płatki kukurydziane - 250 g
  • Corn Flakes - Miód i orzeszki - 250 g (moje ulubione)
  • Corn Flakes - Choco - 250 g - NOWOŚĆ
  • 2 x Corn Flakes - Choco - 30 g (próbki degustacyjne) NOWOŚĆ

corn flakes


Wszystkie otrzymane płatki śniadaniowe są bez glutenu! Dodatkowo zostały wzbogacone w 5 ważnych witamin: B2 (ryboflawina), niacyna, B6, kwas foliowy i kwas pantotenowy.

Jako Tester - mam za zadanie wypróbować wszystkie otrzymane płatki śniadaniowe a następnie wypełnić obowiązkową ankietę na stronie ofeminin.pl. Powiem szczerze - takie testowanie to ja lubię, ponieważ płatki śniadaniowe to ulubiony zestaw mojego śniadania :-)


1 komentarz:

  1. Zazdroszczę tego testowania :) Rzadko a raczej wcale nie mam szczęścia na ofeminin :( Pzdrawiam

    OdpowiedzUsuń