wtorek, 20 września 2016

Testujemy jogurty Jogobella... #porcjaradosci

Kilka dni temu pisałam o nowym projekcie, w którym uczestniczymy :-)
Jogobella... projekt z trnd.pl

Jesteśmy już po pierwszych zakupach...
#porcjaradosci

Niestety nie znaleźliśmy wszystkich możliwych wariantów smakowych, sklepy jeszcze nie mają pełnego asortymentu :-(  

Ale... i tak udało nam się kupić 18 różnych kubeczków jogurtów :-)
#porcjaradosci



Jogobella 8 Zbóż
w 6 wersjach smakowych:
jogobella 8 zbóż


Opakowanie 200 g łączy w sobie aż 8 zbóż: owies, orkisz, żyto, jęczmień, pszenicę, ryż, proso i grykę... a wszystko to połączone z pysznym jogurtem w sześciu owocowych smakach:

- Śliwka
- Wiśnia
- Jagoda
- Truskawka
- Brzoskwinia
- Ananas-Banan


Jogobella Musli
w 4 smakach:

jogurty Jogobella
Kubeczek o pojemności 150 g to połączenie pysznego jogurtu z ekstra dużymi kawałkami owoców oraz musli w czterech kombinacjach smakowych:
- Malina-Ananas
- Jabłko-Gruszka
- Figa-Winogrona
- Truskawka-Banan


Jogobella Breakfast
 różne smaki w 3 wariantach:
#porcjaradosci
Opakowanie o wadze 125 g to połączenie pysznego jogurtu Jogobella z chrupiącymi dodatkami:
- Choco Crunchy (jagoda, banan)
- Tropical Musli (brzoskwinia, truskawka)
- Nuts Musli (brzoskwinia, truskawka)

Pierwsze testy już za nami... i można powiedzieć, że wyszły naprawdę pozytywnie :-) 
jogobella trnd

A tak na poważnie... Jogurty Jogobella naprawdę są pyszne! Uwielbia je cała moja rodzina i wcale mnie to nie dziwi, ponieważ w każdym kubeczku znajdziemy duże kawałki owoców, chrupiące i pożywne zboża oraz musli a także wyjątkowy smak jogurtu! Od kiedy pamiętam, Jogobella zawsze była moim ulubieńcem wśród jogurtów. Moim zdaniem jest to idealny posiłek na II śniadanie lub podwieczorek, albo po prostu jeśli dopadnie nas znane uczucie... "coś mi się chce, ale nie wiem co?". Wówczas nasz głód pokonać może właśnie Jogobella - zdrowa i pożywna przekąska :-) Jogobella oferuje naprawdę bogaty wybór - każdy znajdzie swojego faworyta... 

Polecam ten smak!

9 komentarzy:

  1. Faktycznie jogurty same w sobie są smaczne.Zaś fakt, iż wybór jest tak różnorodny sprawia, że plus staje się większy :)
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam przyjemność testowac nowe jogurty Jogobella w TRND :śniadaniowy,8zbóż i Musli. Wszystkie trzy są pożywne i smaczne i owocowe. Zdrowe pierwsze lub drugie śniadanie jak najbardziej.Energia na długo.Ja lubie też na kolacje jako lekką przekąskę i dzieciom zamiast słodyczy. Najważniejsze zdrowe nawyki.#porcjaradosci! Polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. Również mam możliwość testować jogurty Jogobella w 3 nowych odsłonach - Breakfast, Musli i 8 Zbóż! Różnorodność smaków i wersji sprawia, że naprawdę każdy znajdzie coś co mu zasmakuje. :) Moim faworytem jest jagodowa Jogobella Breakfast z czekoladowym cranchy - PYCHA! Od zawsze uwielbiam jogurty, a jogurty Jogobelli są szczególne - owocowe i bez nadmiaru sztucznych składników jak to jest w przypadku innych deserów/jogurtów.
    Polecam wszystkim spróbować nowości od Jogobelli!
    #porcja radosci

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również udało się dostać do tej kampanii, a najbardziej przypadł mi do gustu jogurt 8zbóż :)Szkoda ze tak cieżko dostać go u mnie w sklepach ;) Pozdrawiam, Michał (testujacymichal.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszne jogurty. IDEALNE NA ŚNIADANIE, POŻYWNE, FIT, ZDROWE, KREMOWE. IDEALNE DLA MOJEJ RODZINY

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowe odżywianie staje się coraz popularniejsze. Rośnie liczba osób, które chcą odżywiać się prawidłowo. Zdrowe żywienie odgrywa kluczową rolę w utrzymaniu zdrowia, a tym samym determinuje długość życia.
    W mojej rodzinie jest dwa punkty, związane z odżywianiem - smacznie i zdrowo!Dla tego kiedy zobaczyła rekrutacje do projektu TRND Jogobella Breakfast, Jogobella 8 Zbóż, Jogobella Musli; zgłosiłam się, tak jak producent obiecuje wysoka jakość i zdrowotne właściwości produktu.


    Polowa projektu już za mną, czas Wam, moje drogie, zobaczyć moja opinia.
    Jak zawsze zwrócę uwaga na jakość, cena i smak produktów które udało mi się przetestować.
    Jakosc. Uważam że wszystkie trzy rodzaje jogurtów 100% wysokiej jakości tak jak one powstają z wysokiej jakości mleka, posiadają żywe kultury bakterii, z małą ilościom cukru ( porównania do innych jogurtów tego typu), zawierają extra duże kawałki owoców oraz wspaniale dodatki: owies, orkisz,żyto, jęczmień itp., kremowe. Z wysoką wartościom energetyczna. Opakowanie ładnie się prezentuje.
    Jogebella breakfast z jagodami i jogobella breakfast z bananami, wzbogacone są dodatkowo kawałkami czekolady co dodatkowo ulepszają ich smak. Uważam że to dobry pomysł na wczesne śniadanie, przed wyjściem do pracy lub zaraz po przyjściu do niej. Doskonały jako przekąska czy lekka kolacja. Zdecydowanie jakość na plus!
    Cena.Cena około 1,99 zł./125g. za Jogobella Breakfast , trochę taniej Jogobella Musli, za ten jogurt, w Kauflandzie, zapłacimy 1,58 zł./150g, za Jogobella 8 Zbóż oddamy 2,19 zł./200g. Powiedziała bym że to nie jest dużo za pyszny i wzbogacony posiłek. Za produkty wyższej jakości płacimy więcej, dla tego pozwolę sobie postawić plus i za cenę.
    Smak. Mi, szczerze, bardzo smakuje. Wszystkie smaki bardzo dobre, wręcz wyśmienite. Jogobella Breakfast, Jogobella 8 Zbóż, Jogobella Musli majom inny smak porównując do tradycyjnych jogurtów. Jogobella ma różne pyszne smaki, jest nie za słodkie i posiada pyszne i zdrowe dodatki. Przyzwoicie gęste jogurty z odpowiednią ilością owoców. Smak na plus.
    Jak dla mnie jogurty Jogobelli są najlepsze na rynku. Duże kawałki owoców, dobry smak i co najważniejsze dopasowanie smaków do sezonu.
    #porcjaradosci Janka Poleca!

    OdpowiedzUsuń
  7. #porcjaradosci
    nic dodać nic ująć, wyśmienity jogurt nigdy nie jest zły :)
    duży wybór smaków z przepysznymi owocami i dodatkami zbóż
    każdy może coś wybrać dla siebie jako drugie śniadanie czy popołudniowy deser
    polecam. czapo

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez mam przyjemność brać udział w tym projekcie. Najbardziej rozsmakowslam się w 8 zboz

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam Ciekawa relacja :)
    Zapraszam do mnie :) Też testowałam Jogobellę w różnych wariantach :)
    http://mojemagiczne.blogspot.com/2016/10/moja-porcjaradosci-projekt-jogobella.html
    Pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń