wtorek, 17 stycznia 2017

Le Glamour...

Dziś listonosz doręczył mi niewielką kopertę:-) A w kopercie tej...



Otrzymana przesyłka pochodzi z konkursu na Facebooku - a dokładniej wystarczyło polubić i udostępnić profil Le Glamour. Tutaj liczył się refleks... kto pierwszy ten ma! 


Znalazłam się w gronie 1.000 szczęśliwców, które otrzymają darmowe próbki perfum:-)
Prawdę mówiąc to chyba pierwszy raz, kiedy wygrałam coś na Facebooku:-)  Miło...


Od firmy Le Glamour otrzymałam darmową fiolkę perfum w kształcie szminki - 15 ml (zapach nr 76 - odpowiednik Calvin Klein IN2U) a także 4 próbki:-) Dodatkowo, w kopercie był list gratulacyjny oraz ulotka informacyjna z listą aktualnych zapachów.

Zapach, który otrzymałam jest naprawdę ładny i trwały... listonosz wręczył mi przesyłkę ok. godz.14.00. Jest godz. 23.15 a ja nadal czuję zapach perfum. Naprawdę jestem pod wrażeniem... 

Oczywiście odwiedziłam stronę www.leglamour.pl

Informacja, jaka znalazłam na stronie Producenta:
"Marka Le glamour to wysokiej jakości perfumy będące odpowiednikami najbardziej znanych marek na całym świecie.
Szeroka gama zapachów z naszej oferty jest w stanie zadowolić niejedną kobietę jak i niejednego mężczyznę, nawet tych najbardziej wymagających. Wysokie zaperfumowanie naszego produktu da Ci gwarancję trwałości i jakości.
Firma nasza powstała w 2010 roku, z główna siedzibą w Warszawie. Tworzy ją młody zespół, kreatywnych i ambitnych osób, dzięki którym zaangażowaniu nasz produkt stał się marką pożądaną zarówno przez klientów jak i dystrybutorów na terenie całej Polski.
Współpraca z francuską firmą perfumeryjną, której długoletnie doświadczenie w połączeniu z pomysłowością naszych ekspertów oraz sugestiami klientów daje nam możliwość tworzenia jak najwyższej jakości, trwałości oferowanych przez nas perfum".

Cóż, ja jestem mile zaskoczona przesyłką. Mam kilka swoich ulubionych zapachów (m.in.Gucci Rush czy Giorgio Armani), dlatego myślę, że wkrótce skorzystam z oferty Le Glamour w punkcie stacjonarnym lub dokonam zakupu ze strony internetowej.

Kto jeszcze otrzymał fiolkę perfum i próbki?

1 komentarz: